ponimuppar

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Ponni Muppar - 31 maj 2013 19:05

Nu sitter jag i Emilies säng och bloggar. Jag väntar på att Emilie ska bli klar. Men idag så sprang jag Rösjön runt och det är 7,6 km. Jag känner mig riktigt stolt för jag sprang kanske 5 - 5,5 km av hela rundan och så lång har jag aldrig sprugit. 

vi började tio och sen slutade vi halv ett så det blev en väldigt tidig dag. När jag kom hem så åt jag lunch. Sen gick jag ut och gick med Dante. När jag kom hem så var jag i trädgården och busade med honom. Sen åkte jag till stallet med Emilie för att gå på Häst & Ryttar dags mötet. Jag och Emilie ska vara med på avdelningsridningen. 

Nu ska jag och Emilie gå ut och hoppa studnmatta. 


Av Ponni Muppar - 31 maj 2013 18:57

Igår red jag ut för vi skulle rida program eller rida ut. Så jag och en annan person i min grupp red ut med en ledare. Det var väldigt mysigt och varmt. Vi behövde aldrig vänta in någon eftersom att vi var så få personer. Vi travade och galopperade i skogen. vi travade på ett stort fält och det var väldigt mysigt. Jag red Trofenda. Hon är väldigt stor och tar jätte långa steg. Men det gick bra att skritta ut hon snubblade en gång men jag trillade inte av. Så jag kommer att säga som jag brukar göra till min mamma och pappa. Det gick bra, för man kan ju inte göra så mycket när man rider ut. Jag tillade inte av och det är ju det bästa att man inte gör. Så jag tycker att det gick jätte bra. 


Ses senare jag och Emilie sover över idag så vi kommer att blogga lite tillsammans. Men nu är hon i duschen så jag bloggar istället. 

Om ni vill se alla våra hästar som finns på Överby så gå in på den här hemsidan: www.ohf.se 


Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards