ponimuppar

Alla inlägg under maj 2014

Av Ponni Muppar - 3 maj 2014 19:31

Vi vann senaste matchen och är i kvartsfinalen. Förlorade matchen innan det för att vi slarvade mycket. Men nu är vi iaf vidare i kvart så det är bra! Vi ska samlas 8 för nästa match så det är snart.

#21 uppdaterar imorrn om jag hinner. Puss Emilie

Av Ponni Muppar - 1 maj 2014 14:49

Första dagen på maj, känns fortfarande som att det är typ november för mig haha. Hänger inte riktigt med, känns verkligen som att det har gått väldigt fort.


Var vid brasan hela kvällen igår, skulle uppdatera med nån fin bild eller så tänkte jag. Men min mobil dog så det gick inte så bra. Därav den dåliga uppdateringen. Men jag hade kul, Ida, Ellen o Ellen var där med mig. Fick tyvärr ingen bild på brasan, det var synd men så går det när mobilen dör :(


Idag har jag fullt upp resten av dagen. Ska plugga MASSOOOR. Packningen ska också göras, måste även åka till stinsen för att köpa några saker inför cupen. Såå himla taggad inför imorrn, det kommer bli grymt! Kommer sitta typ 3 timmar i en bil så ska försöka uppdatera så bra som möjligt då.


Puss Emilie.


 

TB sommaren 2012 tror jag på grönan <3

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards