ponimuppar

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Ponni Muppar - 4 november 2013 14:00

Slutade 1 idag, skönt! Har massa plugg på schemat idag. Nu efter höstlovet så startas det ju upp en massa nya projekt, fick reda på många nya uppgifter som vi ska ha redovisning, inlämning eller prov på snart :( Kan sammanfatta mitt höstlov lite iaf:


Måndag: Gjorde absolut ingenting. Behöver verkligen sånna dagar ibland. Var hemma, tittade på film hela dagen. Det enda jag gjorde var att byta mina skor som det var fel på.


Tisdag: Var med mina kusiner inne i stan. Vi käkade lunch på en kinesisk restaurang som hade buffe. Det var ganska gott. Sen var det träning på kvällen, dubbelpass för mig. Första passet gick ganska bra. Andra gick inte alls bra :/


Onsdag: I stallet, ridlektion på Brady. Gick mycket bättre än första gången jag red honom. Men har fortfarande lite svårt att sitta ner i hans galopp haha. Sen var jag o Alex på övernattning där. Vi åt middag, tittade på film, gick runda i skogen. De lite äldre fick sova i teorisalen nedanför cafeterian istället för alla fick inte plats där. Där nere tittade vi på en läskigare skräckfilm (den första var inte så läskig eftersom det är många yngre barn som oxå tittar). Men jag vågade inte titta haha. Hatar verkligen skräckfilmer.


Torsdag: Jag o Alex var helt slut. Hon sov lite mer än vad jag gjorde men vi var uppe sent. Tror att jag somna runt 3, sen sov jag skitdåligt. Vi skulle gå upp tidigt för att kunna hjälpa till i stallet oxå, så jag vaknade typ runt 8 eller strax innan det tror jag. Skötte lite på dagen sen när hästarna hade kommit in. Stannade tills Alex lektion skulle börja, bussen gick 1 minut innan så var tvungen att gå innan den började. På kvällen så hade jag mys-kväll med Rasmus. Vi spelade och åt pizza.


Fredag: Gjorde ingenting, bara slappade. Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde.


Lördag & Söndag: Gjorde inget speciellt heller. Bakade bullar med familjen, det var ingen ridning eftersom det var röd dag. Så jag åkte inte ut till stallet.


Har inte gjort så mycket under lovet, men ibland är det skönt oxå. Vi hörs senare, puss Emilie


Tycker att ni borde titta på denna video för att hjälpa till att slå ett rekord. Det ska vara över 20 miljoner views inom 24 h sedan den släpptes. Väldigt bra video och låt vad jag tycker.

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards