ponimuppar

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Ponni Muppar - 24 november 2013 20:53

Har inte riktigt haft tid att blogga under helgen vilket är väldigt tråkigt. Kan dra en sanbbis vad jag har gjort:

Fredag: Jag o Alex övveraskade Ida (men Alex har redan sagt det så ni kanske visste det haha). Jag har iaf känt Ida sen jag gick i förskolan o vi har alltid gått i samma klass tills jag bytte, men vi går fortfarande på samma skola. Har alla mina andra bästaste o underbaraste kompisarna (alla förutom Alex) i den klassen oxå. Vet inte hur länge Alex o Ida har känt varann men inte så länge, tror dom träffades genom mig men båda är så underbara så det känns som att alla har känt varann i flera år.


Vi åkte buss till Kista o käka på O'learys, när vi nästan var där visste inte Ida att vi skulle övveraska henne utan det fick hon veta när Alex gick på bussen, hon blev väldigt chockad haha. Hon fattade typ ingenting men sen när vi förklarade så fattade hon lite mer.


Sen bowlade vi, önskade två låtar av one direction som vi dansade till. Jag fick två strikes!!!!!! Känner mig helt grym, jag suger verkligen på bowling. Efter det så åkte vi hem till mig, bubblade o sov över hos mig. Vi la oss kanske vid 2 o gick upp strax efter 9. Åt pannkaks-frukost o sen åkte jag o Alex till stallet för att hon skulle rida igen.


Lördag: Vi var i stallet vid 10. Alex hade Doris, tänkte blogga med lite bilder men min mobil dog därav den dåliga uppdateringen. Var på luciaträning, borstade på min lilla prins. Red Zara på lektionen sen. Gick jättebra, inlägg kommer sen.


Åkte till kusinerna på kvällen, vi hade väldigt kul. Men delar av kvällen tittade jag på 1DDay. Ville ju hest titta på hela men eftersom vi inte träffar kusinerna så ofta så tänkte jag att jag kunde vara med dom lite oxå. Tittade tills det slutade sen när vi kom hem, släckte 3:40. Längtar så tills konserten. 1DDay var grymt!


Söndag: Sov tills 12:30 eftersom jag var uppe ganska sent. Sen spelade vi match mot Södertälje vit. Vinst med typ 14-63. Vet inte exakt vad det blev får poäng men vi fick ngt runt 60. Sen har jag inte gjort så mycket efter det, pluggat en del.


Det var min helg, har inte riktigt hunnit uppdatera och nu efter matchen har jag varit ganska trött. Tror inte på att det blir så bra uppdatering från mig den här veckan, fokuset ligger på skolan. Har liksom inget att skriva om och det blir tråkigt att läsa inlägg efter inlägg om att jag sitter o pluggar. Imorrn kommer iaf innlägg om ridningen upp o planer för veckan. Men tar lite halvt paus den här veckan. Blir bättre sen. Puss Emilie


 

  

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards