ponimuppar

Alla inlägg den 29 november 2013

Av Ponni Muppar - 29 november 2013 16:13

Här är mina favoritlåtar:


Timber - Pitbull

Happily - One Direction

Through the Dark - One direction

(typ alla från deras nya album men kan inte skriva alla så skriver bara två låtar av deras nya album. Verkligen helt grymma låtar så tycker verkligen ni borde lyssna på dom)

Counting stars - OneRepublic

Hey Brother - Avicii


Puss Emilie.


Av Ponni Muppar - 29 november 2013 09:58

Igår red jag bardy och det va jätte roligt men ack så jobbigt det va. Han har en så oskön galopp så man kan inte sitta ner i den. Men det gick bättre i slutet. Men jag är ganska nöjd. Jag fick väldigt mycke hjälp så det gick bra. Lena sa att jag skulle luta mig mer bakåt så att han inte kunde putta upp mig ur sadeln. Så jag skulle funka ungefär som en hävstångs effekt. När jag gjorde det gick det bättre och jag kunde sitta ner i sadeln. I slutet va han ganska mjuk så det gick väll bra men jag tyckte inte det när jag red. Men det gick bättre än förväntat. Han blev stark och ville inte riktigt hjälpa till. Han va en bus ponny igår! Men han e så otroligt rolig att rida.
Kramisar Alex

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards