ponimuppar

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Ponni Muppar - 11 november 2013 13:21

Sitter nu på svenska lektion och har jätte tråkigt! Sitter och chattar på skype med Saga samtidigt som vi läser det vi ska säga imorron! Vi har lite tråkigt! Snart slutar vi som tur e! Vi har bara engelska kvar! Det e skönt. Sen ska jag hem och plugga när pappa kommer hem så ska vi ut och springa! Lite tråkigt men man måste ju! Haha 


Kramisar Alex

Av Ponni Muppar - 11 november 2013 12:05

Har rast nu, praoar på dagis hela veckan. Jättekul! Men när jag kommer hem måste jag plugga en massa. Har inte hunnit uppdatera nu på några dagar. Men kan dra en snabb sammanfattning på helgen iaf.

Fredag: var i stallet med Alex. Ho kom till min skola så gick vi hem till mig sen. Vi åt lite mellis o tog sen bussen till stallet. När vi var klara där fick vi skjuts hem. Jag sov över hos Alex.

Lördag: jag o Alex var i stallet to hela dagen. Jag pussade o tog hand om min prins <3 sen hade jag Pocca på lektionen. Hon är ganska seg. Men det gick mycket bättre än jag trodde. Vi hade en komplicerad övning (Alex har skrivit om den tidigare). Men jag blev riktigt nöjd över bakdelsvlndningarna idag. Dom blev jättebra och mycket bättre än i onsdags. Men skänkelvikningarna gick inte så bra haha.

På kvällen hade vi gäster. Kul! Vi badade i typ 1 timme.

Söndag: spelade match mot Huddinge. Vi förlorade men spelade bra i vissa perioder. Sen pluggade jag en massa oxå.

Det var hur min helg såg ut. Bloggar mer när jag kommer hem. Puss Emilie.

Av Ponni Muppar - 11 november 2013 09:30

I lördags var en rolig dag! Va så klart i stallet! Fick Decibell som jag oxå hade i torsdags! Det va jätte roligt. Vi gjorde nån jätte komplicerad bana! Det va typ öppnor, bakdelsvändningar och skänkelvikningar! Så det va mycket på en och samma gång! Men det va roligt! Jag tycker att jag lyckades väldigt bra i skänkelvikningarna men i bakdelsvändningen så gick hon iväg och det gick inte så bra! Men nästa gång kanske det går bättre. Jag hoppas på henne på torsdag och lördag! Men troligtvis får jag henne på torsdag eftersom att ALLA i min grupp är JÄTTE långa! Haha nä men alla är typ 7 meter långa och jag är 1/2 meter lång!

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards