ponimuppar

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Ponni Muppar - 12 november 2013 18:12

Väntar på bussen till träningen nu. Det är ju jättemörkt ute nu! Tycker inte om att det börjar bli vinter o kallt nu. Men julen är mysig. Tycker att det räcker med kyla o snö i december o januari. Sen ska det va sol, plusgrader o varmt haha. Nä men lite kallt är det.

Ska bli skönt att träna nu. Haft lite problem med mina knän nu i några dagar. Särskilt vänster. Det är ganska jobbigt för jag har ont i olika knän hela tiden. Men ska inte klaga nu, finns folk som har det mycket värre.

Längtar tills imorrn, alla barn på dagis är så himla gulliga. Sen får jag ju rida lektion, träffa min prins oxå. Hoppas på Brady på lektionen. Men vi brukar bara få samma häst typ två gånger i rad så jag får se om jag får honom el nån annan. Men jag bloggar mer senare, puss Emilie.

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards