ponimuppar

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Ponni Muppar - 26 november 2013 17:10

One directions nya album kom ju ut igår, tycker det är så himla bra. Dom har verkligen jobbat hårt med låtarna vilket gav bra resultat. Tycker verkligen ni ska lyssna för det är awsome!! ?

Av Ponni Muppar - 26 november 2013 09:27

Onsdag:
På onsdag ska jag vara hemma för att plugga till proven. Tråkigt men man måste ju. Jag hoppas på att kunna nästan allt så att man inte behöver plugga jätte mycket till med matten. Men sen behöver jag plugga till engelska och franska.

Torsdag:
På torsdag ska jag rida. Och i skolan ska det vara temadag så det blir ju en skön dag. Kommer att sluta vid halv tre.

Fredag:
Jag ska till Izabel. Ska mäta hennes pannband så att jag kan kan köpa ett pannband på söndag. Hoppas att det kommer att gå bra. Ska jobba henne riktigt ordentligt.

Lördag:
Ska till stallet och sen plugga på kvällen ska vi till några kompisar.

Söndag:
Ska klickan nio till horse show och det ska bli så himla roligt. Ska handla ett pannband om jag hittar något fint

Av Ponni Muppar - 26 november 2013 09:20

I söndags var jag hos Izabel. Det va mysigt men väldigt kallt. Det gick bättre att rida och hon va duktig. Men jag kände att jag va jätte trött så det gick väll sådär. Hon blir ju trött ganska fort och hon e ju inte riktigt utbildad på det jag vill göra. Men jag tycker att hon försöker kämpa på fast hon inte kan. Det tycker jag e jätte bra.

Kramisar Alex

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards