ponimuppar

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Ponni Muppar - 19 november 2013 22:38

Tog bussen till träningen, som vanligt. Men träningen blev inte riktigt som vi tänkte idag haha. Korgarna gick inte att hissa ner så vi fick använda de som var på sidorna av planen istället. Därför kunde vi inte springa lika mycket. Men det var kul ändå. Vi körde lite tre mot tre på slutet. Gick inte så bra för mitt lag haha. Men tycker vi var duktiga ändå. Det blev förresten ändrade planer för söndag. Trodde inte att vi skulle ha match men det skulle vi :) Kul. Vi ska möta södertälje vit. Vi mötte dom i en cup för ett tag sen. Vi vann den matchen, kommer inte ihåg exakt poäng men hyfsad stor seger har jag för mig. Men vi kan ändå inte underskatta dom.


Imorrn är det studiedag för mig. Verkligen skönt. Men jag hade tänkt gå upp riktigt tidigt för att sätta mig o plugga ordentligt. Vi har riktigt mycket nu som jag måste göra. O eftersom att jag ska till stallet vid 3 så måste jag gå upp tidigt för att hinna med allt jag måste göra. Så ingen sovmorgon för mig. Men Alex kommer ju till stallet imorrn, hon skulle ta med kamera o fota :) Blir lite nya bilder då, det är alltid kul! Skötarmöte sen direkt efter, ta hand om min prins när det är slut. Vi ska försöka blogga lite tillsammans under kvällen oxå. Puss o gonatt Emilie.


 

Red den här lilla krumeluren förra onsdagen, hoppas på honom igen.

Av Ponni Muppar - 19 november 2013 16:39

I lördags red jag på Tolliver och det va jätte roligt. Har inte ridit honom på jätte länge. Det va jätte roligt men han va väldigt jobbig. Jag känner att jag fick igenom ganska bra. Han blev lite mjukare än vad han var innan. Han blev jätte svettig. Han brukar inte gå så många lite duktigare lektioner. Han brukar gå barnlektioner. Det va säkert därför han blev svettig. Han e väldig svår att rida. Han e typ överböjlig i halsen så han böjer halsen så fort han inte vill jobba. Men han e så grymt rolig att rida.

Puss puss Alex

Av Ponni Muppar - 19 november 2013 11:29

Måndag:
Okej den dagen har redan varit. Men gick i skolan och va med beckis!

Tisadag:
Idag e jag i skolan och ska nog ut och springa.

Onsdag:
Ska gå i skolan och sen åka till stallet för att gå på Skötarmöte. Kommer att baka till det. Kommer nig att ta med kameran för att fota Emilie.

Torsdag:
Imorron ska jag rida. Jag hoppas på att få Zara igen. Det va så roligt. Kommer såklart att gå i skolan.

Fredag:
Ska ha en överraskning. Får inte säga men ändå. Ska kanske sova över hos Emilie.

Lördag:
Kommer kanske att vakna hos Emilie ska rida på morronen och min riktiga lektion

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards