ponimuppar

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Ponni Muppar - 3 mars 2014 20:58

Är hemma nu, kom hem igår. Det var mycket problem med flygen så vi blev 6 timmar försenade. Först i Miami skulle dom byta ett däck för det var dåligt med luft i det, vilket tog nån timme tror jag. Sen kom då på att dom skulle byta ett till vilket tog ytterligare nån timme. Planet skulle ha lyft 16.00 men vi lyfte 19.45 Sen missade vi flyget till Stockholm för att det andra var försenat, så vi fick ta ett flyg till Göteborg, sen ett som gick till Stockholm.


Vi skulle ha landat 10 på förmiddagen på arlanda men landade någon gång vid 4 på eftermiddagen. Jag var hur trött som helst för sov typ 1 timme mellan lördag till söndag. Kan verkligen inte sova på plan. Somnade direkt efter middagen o sov 13.5 timmar haha. Det bästa jag gjort på länge!


Har tagit en del kort med mobilen så ska ladda upp dom här så fort jag orkar haha, nä men dom kommer upp här nån gång. Vi hade jättekul iaf. Imorrn blir det skola som vanligt och träning efter det. Onsdag stallet, slutar 12.30 tror jag. Torsdag är träning o på fredag ska jag på teater, lördag stallet igen. Söndag = Plugg. Helt vanlig vecka, är rätt skönt att vara hemma igen även fast jag hellre är på stranden än i skolan.


Vi hörs mer imorrn, puss Emilie.


 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards