ponimuppar

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Ponni Muppar - 17 mars 2014 16:39

Idag gick jag som vanligt i skolan. Det var en lååång dag kändes det som. Jag hade franska, matte x2, so, no och engelska. Fast det var skönt för vi fick inga läxor den här dagen. 

Det är skönt. Men nu ska jag sätta mig och läsa min engelska bok som ska vara inne nästa vecka. 

Men mer kommer ikväll. 

Kramar Alex


Passar så bra för mig och Emilie. Haha

Av Ponni Muppar - 17 mars 2014 15:18

Hade första nationella provet idag. Eller, vi har ju haft muntligt men det känns inte likadant. Skriftligt är mer nervöst. Så vi hade prov fram till lunch o hade sen bild. Sen var dagen slut för mig, rätt skön dag ändå. Fast att skriva prov är inte det roligaste. Jag tog inte med mig något att dricka eller äta under provet för jag trodde inte jag skule vilja ha det. Men det var ju ett misstag för när klockan var 10.30 blev jag väldigt väldigt hungrig och min mage bestämde sig för att låta som en valross. På torsdag tar jag med mig något, haha.


Veckan ser ungefär ut som vanligt. Plugga lite, ska försöka bli klar med allt idag så slipper jag det under veckan. Träning på tisdag o torsdag. Onsdag är det stall. Fredag tror jag att jag har något planerat men kommer inte ihåg om det var nu eller nästa vecka. haha bra minne där. Lördag ska jag o Alex på ansiktsbehandling, fick det som presentkort. Aja, det var min vecka.


Ska skriva ett inlägg om hur det gick på ridningen i lördags så fort jag hinner. Kika in senare, puss Emilie.


 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards