ponimuppar

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Ponni Muppar - 13 mars 2014 21:15

Jag tycker verkligen att alla borde lyssna på två låtar som jag tycker e jätte bra. 

The Fooo - 97 ways 

The Fooo - King Of The Radio 

Jag tycker att dom är jätte bra. 97 ways är 1 vecka gammal. King Of The Radio är snart 1 månad gammal. 


Mega kramar Alex och hoppas att ni gillar låtarna. 


P.S Lyssna på låtarna oavsätt som ni inte gillar The Fooo för ni kanske inte har hört dom här. 

Av Ponni Muppar - 13 mars 2014 20:15

När jag hade studiedag i skolan passade jag på att fotas. Jag blev fotade av Pierre och det var jätte roligt osm alla borde testa. 

Här kommer lite bilder                 

Några av bilderna 

Av Ponni Muppar - 13 mars 2014 18:48

Idag vaknade jag tidigt eller ja jag vaknade ju inte av mig själv. Dagen var rolig och vi fick sluta jätte mycket tidigare. Idag hade vi matte, NO och engelska i 5 minuter. Haha onödig lektion. Vi skulle iväg till en moské på södermalm. Men det gic hyfsat segt innan vi skulle iväg. Men när vi kom till medborgarplatsen så fick vi äta vart vi ville. Skönt. Men våra lärare e typ bäst för vi får alltid äta ute om vi vill. Men jag och 8 andra i klassen tjockade i oss massor av pizza på Pizza hut. Supper gott var det i alla fall. Sen gick vi då till mosken och jag har varit där innan så det var inte jätte roligt. Men man måste ju alltod frächa upp minnet lite. Men alla tjejer var i alla fal tvungna att ha på sig nån slagt rock med en huva på. Så när vi gick in i bönsalen så var vi tvungna att ha på oss luvan för att inte visa håret. Det mesta som vi fick lyssna på hade jag redan hört när jag var där sen innan. Men när jagvar där med min gamla klass så fick vi vara med när de bad. Eftersom att några i man gamla klass var muslimer så kunde de var med så då fick vi titta på. Men inte nu. 


Sen åkte jag till stallet och hade en jätte mysig stalldag. Ingen ridning idag eftersom att det var teori. Men smörjde sadeln och tränset och sen tog jag och Filippa ut Evita i stallgången och borstade. Hur mysigt som helt. 

Nu e jag hemma och ska plugga lite men jag kan allt i franskan så det e inte så mycket att plugga. Skönt. 


Mega kramar Alex 

Av Ponni Muppar - 13 mars 2014 14:00

Det här är från sista dagen då vi var på stranden, vi hade också läskprovning men har för mig att det var dagen innan. Lägger bara upp bilder från några av dagarna men det är kul att se ändå. Den sista bilden var den som fick högst poäng.

               

Av Ponni Muppar - 13 mars 2014 10:00

Bilder från universal studios & island of adventure. Älskar att åka karuseller och sånt så det var sjukt kul!


                 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards