ponimuppar

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Ponni Muppar - 16 mars 2014 22:15

Den här veckan kommer att bli rolig. Hon som äger Izabel har brytit armen eller vad det var så jag kommer att ta han dom henne i typ3-4 veckor. Härligt, nu får jag känna hur det könns att ha en egen häst. Roligt. 

Måndag: 

Plugga + satelliten med en kompis. 

Tisdag: 

Izabel + plugga 

Onsdag: 

Izabel + plugga 

Torsdag: 

Till Överby + kommer säkert att plugga

Fredag:

Kankse ut och äta med en kompis annars Izabel

Lördag: 

Ansiktsbehandling med Emilie + Izabel

Söndag 

Izabel + plugga 

Blir mycket pluggande och mycket stall. Men det kommer att bli kul. Gillar ju verkligen att åka till henne. 

Kramar Alex

       

Av Ponni Muppar - 16 mars 2014 21:01

Förlåt för att jag inte har bloggat nått men jag har varit hon min farmor och farfar. Vi åt middag och sen åkte vi hem idag. Så jag har tyvärr inte hunnit blogga.

Lördag morron åkte jag och när vi kom fram så gjorde jag coh framor smörgåstårta. Jätte god var den. På kvällen åkte vi till nån restaurang och åt. Jätte roligt. 

Idag åkte vi hem. 3,5 timmar i bilen. Jätte roligt haha. Men nu e jag hemma och tittar på tv. 

Mega kramar Alex   

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards