ponimuppar

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Ponni Muppar - 11 mars 2014 20:31

Känner att jag har börjat komma igång mer med mitt bloggande under tiden nu. Börjar komma in i att blogga nästan varje dag. Ska försöka att blogga mer än en gång om dagen. Men då kommer det nog bara lite kort men oftare och sen på kvällen kommer det mer om hela dagen. Tänkte på det att det skulle va kul att uppdatera mer ofta och inte så sällan. Men ska se hur det går på den fronten hehe. 


Men idag har jag inte gjort så mycket i skolan. Har bara haft det vanliga. Efter skolan åkte jag hem till Emma i klassen. Super mysigt. Hon locka mitt hår och det blev jätte fint. 

Pluggade lite som då inte var så roligt men om man gör det i tid behöver man inte göra jätte länge sista kvällen. 

Ska snart gå och lägga mig haha se så himla trött. Kan knappt hålla ögonen. 

Ska på teori i stallet imorron med Emilie ska bli så kul. Jag och Emilie brukar alltid flamsa på teorierna. Hehe vi har en förmåga att göra det på dom flesta teorierna. 

Men massa mega kramar Alex

Av Ponni Muppar - 11 mars 2014 09:25

Med vårväder ute, sommarfeelings haha

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards