ponimuppar

Alla inlägg under april 2013

Av Ponni Muppar - 22 april 2013 16:58

Förlåt att jag inte har hunnit blogga men igår så åkte vi ut i semifinal B-slutspel mot Eskilstuna med 21 - 29, det var synd. Tycker inte om eskilstuna för dom foulas så mycket och jag blir så himla irriterad på en viss person i det laget. Satte några straffkast iaf :)


Kommit hem från skolan, hade SO-redovisning och skrev matteprov del 2 eftersom jag missade det i fredags. Matteprovet gick bra tror jag, lite oräker på en uppgift bara. Redovisningen gick bra förutom att min lärare tyckte att jag o min kompis skulle ha gjort nåt kreativt, vad nu det är.


Ringde Ida på vägen hem och hon skulle komma över när hon hade gjort sina läxor. Vet inte vad vi ska göra men uppdaterar mer ikväll eller med några bilder om min mobil vill sammarbeta.

Ha det bra så länge :)

//Emilie

Av Ponni Muppar - 20 april 2013 22:36

Har inte hunnit uppdatera men när vi kom i fredags så spela vi match men förlora. På förmiddan idag förlora vi oxå men sen vann vi andra matchen med 12-70. Vi är vidare till B-slutspel nu och har första matchen vid 8:45 så upp tidigt imorrn!! Funkar inte att ladda upp bilder på mobilen så laddar kanske upp några när jag koller upp
Ha det så bra, vet inte när jag uppdaterar men försöker göra det imorrn :)
//Emilie

Av Ponni Muppar - 19 april 2013 19:23

Nu är det äntligen helg och jag hoppas att franska provet som vi srev idag har gått bra. Nu sitter jag framför datorn och skriver inlägget sen ska jag gå ut med min hund Dante och min mamma (alltså min mamma ska följa med). Efter det s´ka jag sätta mig framför tven och titta på let´s dance. När let´s dance är slut så ska vi sätta oss och titta på Irene Huss.

     '

Dante min lilla hund!


 

Evita min sköthäst

Ses senare!

//Alexandra

Av Ponni Muppar - 19 april 2013 08:06

Nu sitter jag på dagens första lektion! Gick upp 6:00 för att hinna till skolan. Ska ha franska prov vid 9:25 känner mig rätt så säker!
Ses senare!
//Alexandra

Av Ponni Muppar - 18 april 2013 21:37

Idag på ridningen så hade jag Cayenne! Det gick jätte bra och hon lyssnade jätte bra på mig! Vi hade cavaletti och sen fick vi hoppa lite hon brukar ha en tindens till att sticka emot hindren men idag gjorde hon inte det idag. Så himla nöjd med henne! Så jag hoppas att jag får henne på hoppningen men nästa vecka så kanske vi ska rida ut men om inte vädret är bra så kommer vi att hoppa.
Idag så har jag varit hemma för vi har haft studiedag. Så jag pluggade och tittade på film och var ute med bästa hunden Dante!
Ses senare
//Alexandra

Av Ponni Muppar - 18 april 2013 12:20

Skrev matte-prov idag. Alla uppgifter förutom en gick bra och nu är jag på dåligt humör. Jag vill få bra betyg och blir så besviken på mig själv när jag inte når upp till mina krav. Som är är så har jag en till chans när vi ska skriva del 2. Idag blir det att packa. Slutar 13.50 och då drar jag hem.




   

Min ängel <3


//Emilie



Av Ponni Muppar - 18 april 2013 08:27

Börjar 8:45 med matte-prov. Tror det kommer gå bra. Hann inte packa nåt igår men får göra det idag. Ska snart dra till skolan.
Längtaaaaar till Eskilstuna! Vi kommer ha så himla kul, uppdaterar där med lite bilder o sånt.

//Emilie

Av Ponni Muppar - 17 april 2013 20:39

Kom precis hem från stallet. Red Darco på lektionen, gick ganska bra. Han kryper lätt upp i knät och jag försökte jobba honom lång o låg för att höja ryggen. I början gick det sisådär men i slutet gick set bra! Kul att rida iaf!


Efter lektionen pussa o borsta jag på min prins.


Ska börja packa inför Eskilstuna snart och plugga det sista inför matte-provet imorrn. Hörs imorrn, börjar 8:45 så hinner nog blogga innan.
//Emilie


 

Puss från min prins <3

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards