ponimuppar

Alla inlägg under april 2013

Av Ponni Muppar - 17 april 2013 09:30

Videon på Alex o Zito vill inte komma upp men ska försöka igen senare. Idag ska jag rida, längtar. Hoppas jag får Viola för det gick så bra sist och hon var helt underbar. Annars händer det inte så mycket, ska plugga plugga plugga plugga!!

Skriver om ridningen sen ikväll mellan allt plugg. 


Bara 2 dagar kvar till Eskilstuna <3


Ha det bra, kanske lite bloggning direkt från stallet!


//Emilie

Av Ponni Muppar - 16 april 2013 20:37

Nu har jag glömt att skriva hur det gick på ridningen i torsdag. Är sämst på att komma ihåg vad jag ska lägga upp. Men jag red Zito och det gick jätte bra i slutet! I början så var han väldig seg men när vi hade skrittat på långa tyglar ett tag så fick jag igång honom och då fick den jätte bra! Ska lägga upp en video snart men har inte den på min mobil utan Emilie har den på sin! Hoppas att jag kan göra det imorgon eller senare ikväll!
Sen har jag också glömt att skriva hur det gick på lektionen i lördags. Men då hade jag Darco och det gick inte alls bra han var duktig men jag var inte så duktig! Men på torsdag så ska jag försöka att komma ihåg att skriva hur det fick och om Emilie filmar så kanske jag lägger ut den. På torsdag så har jag cavaletti och då kommer vi att få hoppa lite men jag hoppas att jag får Zito. Väldigt suddig bild på mig och Zito i torsdags!
Ses senare
// Alexandra

Av Ponni Muppar - 16 april 2013 17:05

Har träning vid 6. den håller på en timme och innan det ska jag hinna plugga. Efter ska jag hem och äta middag för att sen fortsätta med läxorna. Eftersom mitt lag åker till eskilstuna i helgen måste jag jobba extra nu för att inte hamna efter :(

//Emilie

Av Ponni Muppar - 14 april 2013 21:21

Tjo! Igår red jag Evita och det gick inte alls bra, vet inte varför men det gick jättedåligt. Längtar till onsdag då jag får rida igen, om Viola går så får jag henne och jag vill verkligen rida henne igen!! Åhh, det var så kul.


Sov hos mina kusiner och det var kul, var där tills typ 2 och sen åkte vi hem. Hemma läste jag lut bok 2 i hungerspelen, så himla bra! Sen har jag bara suttit vid datorn och jobbat med en so-uppsats. Ska ta en paus och fortsätta imorrn, nu ska jag göra lite engelska, haha det är bara att avsluta en sak och sen välja nästa i högen.


På fredag ska jag o mitt basketlag till Eskilstuna basketcup, ska gå tidigare från skolan. Fjärde gången jag och laget är där. Har huuur många minnen som helst där ifrån, vi har alltid jättekul och så får jag ju spela basket vilket alltid är kul! Längtar dit, även fast jag missar ridningen på lördag :(

//Emilie


I somras när jag o Alex sov över innan ridlägret passade vi på att göra rent våra ridsaker...


 

Dunkin Donuts när vi var i USA


   

Tycker jag fångade skönheten hos strutsar riktigt bra!


Av Ponni Muppar - 13 april 2013 09:46

Ska till stallet snart och skriva prov... Inte pluggat så mkt men tror det kommer gå bra. Sen sköta och rida lektion, vill rida Evita eftersom det gick så bra sist. Ikväll ska jag och brorsan sova över hos kusinerna och kommer inte bli så mycket bloggning
//Emilie

Av Ponni Muppar - 12 april 2013 15:54

Ikväll har jag träning, ska träna med mitt lag. På fredagar brukar jag träna med ett annat lag men dom hade ingen träning idag så jag går på mitt lags träning. Ska bli kul! Imorrn ska jag o min lillebrorsa sova över hos våra kusiner. Inte träffat dom på länge och vi har verkligen jättekul. Inte så mycket mer att säga förutom att vi har såhääääär mycket i skolan nu    Men man får bara göra det bästa ava situationen, hålla ut till sommarlovet.

//Emilie

Av Ponni Muppar - 11 april 2013 16:35

Väntar på bussen, blev lite ändrade planer. Skulle ju ha åkt dit vid 4 men när jag var hemma kom jag på att jag hade glömt min nycklar inne i huset... Haha så jag vänta tills min brorsa slutade och kom hem med nycklar. Då hade jag väntat i ca 35 min, jag ville inte stressa så jag tog en senare buss.

I stallet ska jag filma och ta lite kort på Alex när hon rider :) kanske åka till stinsen sen, får se hur det blir
//Emilie

Av Ponni Muppar - 11 april 2013 12:21

Just nu sitter jag i skolan, har håltimme och börjar 12.50 Tråkigt att behöva vänta, skulle ju vara bättre om NO:n började 12.00 så kunde vi sluta 1, men så är det inte :( Vi slutar 13.50 och då drar jag hem, ska plugga i typ en timme. Sen tar jag bussen till stallet och borstar på min lilla prinskorv haha. Alex ska rida idag så jag filmar nog lite och tar lite bilder som kanske kommer upp. Mamma hämtar mig vid 6 så jag är inte i stallet så länge idag, vi ska åka till stinsen. Det var mina planer för idag.

//Emilie

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards