ponimuppar

Alla inlägg under april 2013

Tjo

Av Ponni Muppar - 7 april 2013 17:00

Hej!

Välkomna till vår nya blogg, vi heter Emilie och Alexandra.

Alexandra: Jag rider på Överby och är skötare på hästen Evita, jag har ridit där i 9 år. På min fritid så rider jag och sköter Evita. Jag är i stallet tre gånger i veckan, när jag inte är i stallet så pluggar jag eller så är jag med kompisar när jag hinner.  Mina två hundar heter Hobbe och Dante. Jag har haft ett marsvin som hette Scorpan och en katt som hette Musse.

Hobbe: Han är sju år och han är väldigt busig. Hobbe är svart han är en labrador. Mamma tävlar mycket med honom inom lydnad och rally lydnad. Hobbe älskar att busa i trädgården.

Dante: Han är snart 16 år gammal och det är väldigt gammalt för en stor hund, han är en labrador boxer. Han är svart och vit. Han är oxå väldigt busig för att vara så gammal. Han älskar att ligga ute i trädgården och sola. 


Emilie: Jag är i stallet tre gånger i veckan, i stallet sköter jag Tolliver. Förutom ridning spelar jag basket två gånger i veckan + spelar matcher på helgerna ibland. Min fritid går åt till att plugga och vara med kompisar när jag hinner. Jag har också två katter. Den ena heter Cotton Candy men vi kallar henne bara Cotton och hon är 8 år. Cotton är en birma. Den andra heter Lucia och hon är 3 eller 4, det är en blandning mellan skogskatt och något/några andra.

  Jag (vänster) o Alex (höger)

Evita <3

    Tolliver <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards