ponimuppar

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Ponni Muppar - 1 oktober 2013 21:17

Ska lägga mig snart, är så himla trött. Känner mig stolt över att jag stannade frivilligt i skolan för att plugga med min kompis! I början gick det inte så bra, vi satt bara och klagade över provet haha. Sen gick det väldigt bra. Tror jag kan det mesta, men jag har en massa fördjupningsfrågor som jag måste plugga oxå :(


Träningen idag gick väl inte så bra. Jag skulle ju ha varit med på p01 träningen men det kändes inte så bra. Som jag skrev tidigare har jag varit lite förkyld. Det märktes och jag blev jätteansträngd efter typ 5-10 min. Kunde knappt andas så jag gick av. Sen satt jag o väntade på att min träning skulle börja medans jag tittade på killarnas träning istället. Jag tänkte prova vara med på min träning ifall det hade blivit bättre. Det gick mycket bättre så då tränade jag bara min träning istället. Vi har match i helgen och jag är fett taggad!! Vi möter min kompis lag så det ska bli kul att träffa henne och dessutom spela mot henne.


Imorrn ska jag va i skogen hela dagen, kanske slänger in ett inlägg när vi har paus mellan våra grupper. Min klass o min parallell ska hålla i aktiviteter för år 1-6 imorrn. Fast man har bara 4 grupper så man har inte alla klasser från ettan till sexan. Min grupp ska ha en 2:a, 3:a, 5:a och 6:a. Vår första grupp kommer 9.15 så vi ska förbereda i skogen innan det. Sen slutar vår sista grupp 12.30, efter det ska vi plocka undan sen får vi gå hem :) Blir ganska kort dag ändå. När jag kommer hem ska jag plugga, får skjuts av mamma till stallet :) Då slipper jag ta bussen. Tror Alex skulle komma dit oxå om jag inte kommer ihåg fel, yey <3


Ska sova snart, gonatt så länge. Puss Emilie


       

Av Ponni Muppar - 1 oktober 2013 17:39

Ska träna med p01 idag igen. Har varit snuvig så får se hur det går. Om det är för jobbig får jag gå av o då kan jag inte va med på min träning heller. Då åker jag nog hem o pluggar istället. Imorrn blir det stallet med dressyrlektion! Kul! Hoppas på Darco men har går nästan aldrig på mina lmadagslektioner, knappt på lördagar heller. Bussen e här nu. Puss emilie

Av Ponni Muppar - 1 oktober 2013 16:14

Sitter i skolan o pluggar so med min kompis. Det går jättebra haha

Av Ponni Muppar - 1 oktober 2013 12:31

Nu sitter jag på lektion vilket är väldigt tråkigt. Den slutar om 25 minuter. Vi håller på med U länder och det är jätte tråkigt. Idag ska jag inte göra nått. Ska bara plugga. Det är inte roligt att plugga men jag har ju prov på måndag så man måste ju plugga. Jag tänkte se med mamma om jag får följa med till hundlubben. Men jag tror inte att jag kommer att få det eftersom att jag måste plugga. Men om jag hinner hem innan mamma åker och jag hinner plugga så kanske. Det var så länge sen som jag föjde med. 


Men hörs mer ikväll 

Kramisar Alex  

Av Ponni Muppar - 1 oktober 2013 10:00

 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards