ponimuppar

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Ponni Muppar - 7 oktober 2013 18:03

Här kommer lite bilder från när jag o Alex var på Karlshem 2011. Det är bara bilder på mig för jag hann inte ladda över några på Alex o ville fråga henne innan jag gör det. Benjamin heter han, kanske inte världens finaste namn men han var supersöt o snäll. Saknar honom <3


               

Ser verkligen ut som ett blåbär när jag har västen under tröjan. Vissa av bilderna var när jag skulle rida kadrilj i uppvisningen, vissa är när vi skulle rida till hagen.


Av Ponni Muppar - 7 oktober 2013 16:15

Hej! Tänkte bara lägga in ett snabbt inlägg, har skitmycket att plugga på nu eftersom jag slösade hela dagen igår med att titta på film. Blir nog inte så bra uppdateringav mig idag. Såhär ser veckan ut:


Måndag: Plugga

Tisdag: Plugag, ingen träning. Info om gymnasieval på skolan som jag ska gå på istället.

Onsdag: Plugga, dressyrlektion. Vet inte om jag ska försöka åka hem tidigare o plugga eller stanna kvar o sköta. Det beror på hur duktig jag har varit idag o på tisdagen.

Torsdag: Träning, lite plugg men inte lika mycket eftersom att det viktigaste är över då.

Fredag: inget alls

Lördag: Stallet, dressyrlektion. Pussa på prinsen <3

Söndag: Städdag på stallet, start kl 10. Blir nog mycket bloggning tsm den här helgen för Alex ska oxå på städdagen.


Puss Emilie

 

Jag o Benjamin på Karlshem 2011.

Av Ponni Muppar - 7 oktober 2013 10:45

I lördags red jag Brady. Det var roligt som i torsdags. Jag typ älskar att rida honom. Fast lite ledsen blev jag för att jag inte fick Dion, men men jag kan ju få henne nån annan dag. Han var mjuk och han var duktig. 

På kvällen gick vi över till några kompisar. Vi åt middag och sen gick vi väll hem runt halv tolv. 


Kramisar Aex

Av Ponni Muppar - 7 oktober 2013 09:30

I fredgas var jag med mamma när hon var och spårade i en skog. Det var mysigt. Det gick undan ganska mycket. På kvällen så mös vi i soffan och tittade på Idol. Sen gjorde vi inte så mycket. 


Kramisar Alex

Av Ponni Muppar - 7 oktober 2013 08:17

Ska snart gå upp. Idag är det en helt vanlig tråkig måndag. Läxor o plugg inför prov ska göras. Orkade verkligen inte plugga igår så jag tittade på film hela dagen. Får ta igen det idag o bara plugga. Har en bra idé på ett inlägg som jag ska skruva när jag kommer hem, el så kommer det upp imorrn. Får se hur jag gör. Ha en bra måndag, puss Emilie

Av Ponni Muppar - 7 oktober 2013 08:17

Förlåt för att jag inte har bloggat men som tur e så har vi Emilie som bloggar lite. Men i torsdag red jag Brady vilket var jätte roligt. Det var första gången jag red dressyr på honom. Han var jätte duktig och jag kände att det gick bra. Men i galoppen gick det så där för at han har så himla oskön galopp. Han tar så himla små steg så det blir väldigt jobbigt att rida honom. Men det gick ändå bra. Jag är nöjd. 



Kramisar Alex

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards