ponimuppar

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Ponni Muppar - 4 oktober 2013 21:13

Springningen idag gick super! Sprang lite mer än 4 km. Nöjd med mig själv! Mitt knä gjorde lite ont på slutet så jag fick sluta springa då men jag var nästan hemma så det gjorde inget.

Våra kusiner är här nu, vi har badat o ätit middag. Om jag inte hinner uppdatera mer ikväll så hörs vi imorrn! Puss Emilie

Av Ponni Muppar - 4 oktober 2013 18:30

 

Av Ponni Muppar - 4 oktober 2013 17:56

Av Ponni Muppar - 4 oktober 2013 15:44

Tänk att det redan är oktober!? Känns som att jag precis börja skolan. Känns som att det var igår jag o Alex träffade alla från ridlägret <3 Allt går så himla snabbt, skönt på nåt sätt men ändå inte. Skönt att man närmar sig höstlovet o jullovet. Men samtidigt kommer jag närmare gymnasiet för varje dag som går, långt kvar men ändå. Har ingen aning om vad jag ska gå, vilken linje eller skola. Sen vill jag verkligen inte byta skola, även om jag inte trivs 100 i min klass så finns det en massa fina kompisar där. Kommer ju inte sluta träffa dom bara för att jag byter skola men känns så tråkigt på nåt sätt.


Idag kommer mina kusiner som jag har sagt tidigare. Ska städa lite här hemma innan. Tänkte ut o springa snart oxå, första gången i hela mitt liv jag verkligen vill ut o springa haha. Har väl inte haft så bra tankar om det tidigare men nu tycker jag det är helt ok. Har fortfarande inte riktigt bestämt mig om hur jag ska göra imorrn med stallet, men kanske åker ut o sköter på förmiddagen. Vill ju gärna träffa prins <3 Puss Emilie


 

bu

Av Ponni Muppar - 4 oktober 2013 12:27

nemen häj // joojo :D wa

Av Ponni Muppar - 4 oktober 2013 12:21

Idag hade vi orgentering. Det var faktiskt ganska roligt. Jag sprang med Jojo. Vi hade ganska dålig tid men det var ändå roligt. Nu sitter jag och väntar på att lektionen ska börja. Vi har so vilket inte är så roligt. Vi håller som jag sagt tidigare på med U-länder. Men snart börjar lektionen. Jag skriver mer vem jag red och hur det gick! 


   


Kramisar Alex! 

Av Ponni Muppar - 4 oktober 2013 10:00

Det här är min favvo-låt just nu. Tycker verkligen ni borde lyssna på den! Puss Emilie


Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards