ponimuppar

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Ponni Muppar - 27 oktober 2013 17:20

Idag har jag och Ellen inte gjort så ycket. Vi gick till Pizza house. Vi tog en pizza och delade på den. Det var jätte gott. Efter det har vi inte gjort så mycket. Vi tittade på Taken och Taken 2. Efter det tittade vi på One Direction. Nu sitter vi och inte gör så mycket. Så det har varit en chill dag idag. Det har varit så skönt. Snart ska vi äta mat så det blir väll bra. Imorron drar vi in till stan för att lämna in min mobil på lagning och sen lämna tillbaka One Direction tröjorna eller snarare få byta till en storlek större. Efter det ska vi bara gå runt och äta där. Så vi kommer att ha en mysig dag inne i stan. 

Sen ska vi hem till Ellens syster och baka bullar. Ska bli väldigt gott. 

  

Kramisar Alex <3 

Av Ponni Muppar - 27 oktober 2013 10:00

Vaknade för ett tag sen, har inget speciellt för mig idag. Bara en match på eftermiddagen. Så skönt att det är höstlov nu, behöver verkligen det. Har haft jättemycket i skolan, kommer behöva plugga rätt mycket på lovet oxå för vi har en massa prov direkt efter. Senare idag kommer ett inlägg om ridningen upp, kanske ett om matchen. Annars blir det imorrn. Här kommer veckans planer iaf:


Måndag: Inga planer än, plugga en del så att jag inte behöver göra det senare i veckan.


Tisdag: Vet inte om det är träning, kanske skulle göra något med mina kusiner, men tror det var en annan dag.


Onsdag: Stallet nästan hela dagen, Alex kommer hem från Göteborg. Har ridlektion som vanligt, Alex ska också rida på min lektion för det är äntligen någon som har avbokat. Sen är det spök/ skräck-övernattning i stallet. Kommer bli skitkul! Jag o Alex brukar alltid gå på den, man brukar äta middag tillsammans, titta på en skräckfilm (som vi inte brukar se på för vi vågar inte haha), berätta spökhistorier om stallet. Sen går alla som vågar en runda i skogen när det är jättemörkt ute.


Torsdag: Vaknar i stallet, kommer vara där typ hela dagen tror jag. Alex rider på eftermiddagen så tror att jag stannar till det. Vet inte om det är träning, men om det är det så åker jag hem lite tidigare från stallet så att jag hinner.


Fredag: Inget speciellt, får se om jag hittar på något med nån kompis. Har inte hunnit planera så långt än, vet inte om jag ska göra något med mina kusiner då heller. Men vi får se helt enkelt.


Lördag & Söndag: Inget stall på lördag, det är röd dag så inställd ridlektion, tråkigt. Inga planer som jag vet.


Som ni ser har jag inte hunnit planera så mycket för veckan, plugga måste jag göra iaf :( Mer uppdatering senare idag. Puss Emilie.


 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards