ponimuppar

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Ponni Muppar - 26 oktober 2013 23:22

Ska sova snart, matchen gick väldigt bra! Vi förlora med 27-26 så det var tufft i slutet men det var nog bästa matchen på säsongen. Målet med cupen var att spela mer matcher, öva mer på nya systemen vi har, våga mer o göra mer på plan. Tycker att alla lyckades riktigt bra nu sista matchen, alla i laget gjorde minst 1 mål, vilket var superkul! Men laget vi spelade mot spelade ganska fult o om domarna hade blåst ordentligt så hade vi säkert fått 20 mer straffkast än vad vi fick.


Imorrn har vi match igen 16.00 tror jag, så jag får sovmorgon vilket är skönt. Bloggar mer imorrn, puss Emilie


  

Av Ponni Muppar - 26 oktober 2013 20:18

Nu e jag i Göteborg. Jag kom hit i går kväll. Har sovit här en natt. Det har varit väldigt roligt den här dagen. Vi var inne i Göteborg för att shoppa. Jag köpte en 1D tröja till mig och en till Emilie eftersom att vi ska gå på konserten! Ska bli jätte roligt. Bloggar inte mer nu för vi ska titta på film!

Kramisar Alex

Av Ponni Muppar - 26 oktober 2013 14:09

Tänkte börja blogg nu igen, sitter på läktaren o tittar lite på lektionen. Jag ska rida min lilla prins idag, kommer bli superkul! Alex är ju inte här eftersom hon är i Göteborg. Hon kommer hem på onsdag. Efter ridningen åker jag direkt hem. Byter om, äter middag o åker sen vidare till match. Vi spelar cup nu, hade match imorse som började kl. 8. Gick upp strax efter 6 för att hinna dit så är lite trött nu. Bloggar mer efter ridningen. Kommer försöka uppdatera bra nu under höstlovet. Sen blir det mycket bloggning tsm med Alex när hon kommer hem oxå. :) Puss Emilie

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards