ponimuppar

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Ponni Muppar - 2 oktober 2013 13:28

Kom hem för ett tag sen. Tycker att det gick riktigt bra med alla grupper. Den första gruppen visste man inte riktigt vad man skulle säga men det blev bättre o bättre för varje grupp. Min brorsa var i en av grupperna, haha det var kul :) Alla i min grupp gick tillbaks till skolan på lunchen men jag orkade inte så jag satt o frös själv i skogen istället :/ Sen dog min mobil när den hade 25% kvar av batteriet :( Jag kunde inte gå tillbaka eftersom jag inte visste hur mycket klockan var eller hur lång tid det var tills nästa grupp kom. Så jag fick vänta i typ 20 min, det var kallt. Sen kom min grupp o så väntade vi på att nästa klass skulle komma. Nöjd över våran insats iaf.


Ska plugga nu, svårt att gissa haha. Mamma skulle skjutsa mig till stallet, vet inte vem jag får men hoppas på Darco, Sandor el Flash. Inte så stor chans att jag får nån av dom. Puss Emilie


 

Av Ponni Muppar - 2 oktober 2013 10:00

 

Av Ponni Muppar - 2 oktober 2013 09:51

Gick super med första gruppen. Nu inväntas 2:orna! Fryyyyyser.

Av Ponni Muppar - 2 oktober 2013 09:12

Står o väntar på att vår första grupp ska komma nu. Tror det kommer gå riktigt bra. Såg på telefonen att det var 1- imorse. Börjar verkligen bli kallt nu :/ men jag tog på mig typ 30 lager innan jag gick till skolan så att jag inte skulle frysa haha. Puss Emilie

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards