ponimuppar

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Ponni Muppar - 3 december 2013 22:50

Det gick bra på träningen, tyckte inte det var så roliga övningar men får stå ut. Det har börjat ganska många nya i vårat lag på senaste, så vi får liksom börja om hela tiden. Vilket är tråkigt, jag vill ha utmaningar, svåra övningar där man får tänka o jobba mycket. Nu är det säkert någon som läser o tänker att man kan jobba hårt även om övningen är lätt men jag tycker att det blir mycket roligare att träna hårt när övningen är rolig. Vi kör typ likadana övningar hela tiden dessutom, nytt vill jag ha.


Men det gick bra ändå, vi har match imorrn. Taggad! Ska bli kul. Men kommer ha stressigt eftersom att jag rider innan. Blir hämtad av pappa direkt när min lektion har slutat så åker vi direkt från stallet. Vad gör man inte för att kombinera två sporter haha. Missar skötningen men får pussa han lite på fredag och extra mycket på lördag. Nu ska jag sova, hoppas ni haft en bra tisdag. Puss Emilie.


   

Av Ponni Muppar - 3 december 2013 17:42

Klar med det som skulle in idag. Jag o Emilia hade problem att komma in på mailen idag, därför fick vi lite längre tid. Blev precis klar med all källkritik. Ska vila nu innan jag går till bussen för det känns som att jag kommer få ont i huvudet snart. Gör resten av läxorna när jag kommer hem.


Har inget intressant att skriva, hoppas Alex kommer till stallet imorrn. Åh längtar tills fredag, då är det typ inga läxor kvar alls. Lite kvar den här veckan men inte lika mycket som vi brukar ha. Bloggar mer ikväll. Puss Emilie.


 

Från i somras.

Tjo

Av Ponni Muppar - 3 december 2013 15:01

Lite plugg som väntar nu. Var så himla trött igår så orkade inte göra något alls haha. Somnade o sov i typ två timmar. Ska göra en grej som ska in senast 17.00 idag. Sen några grejer till torsdag. Hoppas ni har haft en bra tisdag. Jag har haft det, kort dag var det ju idag. Slutade 13.00, egentligen 12.30 men vi satt kvar för att jobba lite längre på slöjden.


Idag väntar träning som vanligt, utvärdering kommer antagligen ikväll. Ha en fortsatt bäst tisdag, uppdaterar när jag har pluggat klart. Puss Emilie.


 

*Tisdags-kram* Från mig o Alexius.

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards