ponimuppar

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Ponni Muppar - 11 december 2013 20:42

Ska sätta mig o plugga klart nu inför det sista provet vi har den här terminen. Kan nästan allt men vill att det ska gå bra så repeterar därför flera gånger så att allt verkligen sitter till 100%


Var ju i stallet idag, kul o mysigt som vanligt. Kollade på Alex när hon red istället för mig. Tycker det såg riktigt fint ut på lilla Brady. Fick hjälp sen av Alex med glosorna. Borstade på prinsen som var supergullig idag, smörjde hans sadel sen innan jag åkte hem. Han är världens bästa ponny, såå gosig var han idag.


Puss Emilie, till imorrn har jag roliga inlägg på G.


 

Av Ponni Muppar - 11 december 2013 20:42

Ska sätta mig o plugga klart nu inför det sista provet vi har den här terminen. Kan nästan allt men vill att det ska gå bra så repeterar därför flera gånger så att allt verkligen sitter till 100%


Var ju i stallet idag, kul o mysigt som vanligt. Kollade på Alex när hon red istället för mig. Tycker det såg riktigt fint ut på lilla Brady. Fick hjälp sen av Alex med glosorna. Borstade på prinsen som var supergullig idag, smörjde hans sadel sen innan jag åkte hem. Han är världens bästa ponny, såå gosig var han idag.


Puss Emilie, till imorrn har jag roliga inlägg på G.


 

Av Ponni Muppar - 11 december 2013 18:22

Hehehehe gissa vem som är här? det tänker jag inte säga hhohohoh. ;) Idaaaaaag haaar jaaag vaaarit i staaaaallet & nuuuu ska jaaag ridddddad på min muuula sveeen som är en bllaaandning mellan häst och åsna, den är fiiiiiiiiin. 

jag gillar kossor men inte hästar och därför har jag en mula. 
Vad heter du? Jag heter Per. Ha en trevlig fortsättning med en atmosfär. Det rimmar hihihihihihih.

 

Av Ponni Muppar - 11 december 2013 18:10

Sitter nu i stallet och förhör Emilie på hennes kinesiska glosor. Haha ganska roligt att förhöra. Men förstår inte ett svatt. Allt är översatt på engelska och jag skulle aldrig klara av det. Men allt är skrivet på kinesiska så jag tycker att allt bara ser konstigt ut. Fast det är väll typ samma sak för Emilie när jag har franska glosor. 


Idag red jag istället för Emilie eftersom att hon har stukat typ alla fingrar. Så då fick jag rida istället för henne vilket va väldigt snällt. Men jag fick Brady och det gick jätte bra. Jag kunde sitta ner i hans galopp. Men jag hade hur ont i magen efter det, man behöver använda jätte mycke magmuskler för att kunna sitta ner i hans galopp. Men jag fick igenom bättre än vad jag har fått förut. Men jag är super nöjd. Han är väldigt rolig att rida men såååå himla stark. 


Kramisar Alex o Emilie 

Av Ponni Muppar - 11 december 2013 16:52

Friserar Brady fint innan lektionen började hahah

Av Ponni Muppar - 11 december 2013 15:37

Kom hem från skolan för ett litet tag sen. Får skjuts till stallet av mamma. Tänkte mest mysa lite med lilla ponnyn o sköta. Smörja ska jag försöka hinna. Mappen med kinesiska böcker och datorn följer även med till stallet så att jag kan plugga lite där. Har ju prov imorrn på det, kanske blir lite bloggning från mig o Alex då oxå. Åhh så skönt med sista provet för terminen imorrn, allt kommer vara avklarat då. Men vi hörs senare, puss Emilie.


 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards