ponimuppar

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Ponni Muppar - 14 december 2013 20:34

I torsdags red jag flash vilket va så himla roligt. Har inte ridit honom på jätte länge och det gick super bra och han va sååå duktig. Vi hade hoppning och jag hade aldrig hoppat flash förut men jag tycker att det gick super. Han brukar ju tävlas av Ida så han är en väldigt duktig häst. Men tillbaka till ridningen. Vi hade två hinder som kom i följd men inte 5,5 eller studs. Utan det va ganska långt avstånd så man skulle sakta av mellan hindren. Men han va super pigg och tyckte att det va super roligt.

Fredagen va super rolig den oxå. Sov över med Emma och vi hade jätte roligt.
Gick upp tidigt idag. Åkte sen till stallet för att va me på genrep på lucia tåget som vi ska ha i stallet imorron. Sen åt jag. Åt pannkakor. Såååå gott. Städade sedan i omklädningsrummet. Efter va det stallträff så jag hann inte sköta nått. Så synd. Men hoppas på att Evita mår bra ändå. Haha nä men det tror jag allt. På ridningen red jag Zara igen och det va sååå roligt. Hon va så duktig. Hon gick så fint fick loss henne lite i sidorna innan vi började att hoppa. Hon tyckte att det va super roligt att hoppa. Hon bjöd väldigt fint på hindren. Hon hoppade jätte fint. Hoppas på att få henne nästa gång. Hon va såå duktig och hon e helt fantastisk att rida.

Kramisar Alex

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards