ponimuppar

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Ponni Muppar - 19 december 2013 20:07

Är ju typ bara uppdatering på kvällarna nu för tiden. Kommer nog bli bättre under jullovet för då kommer vi ju inte vara i skolan på dagarna. Hade en chill dag på skolan idag, vi tittade på film typ hela dagen haha. Först nån film som jag inte vet vad den heter, sen nån film som hette typ blood diamonds. Den var lite mer hemskt än den första, vi såg inte klart vilket jag är glad över.


Vi slutade vid 2, jag, Ellen o Ellen gick hem för att titta på film. Vi tittade på my sisters keeper. Sorglig film som handlar om cancer men jag klarade mig genom hela filmen utan en enda tår. Hahah tycker det är konstigt att jag släppte några tårar när jag såg typ hundpensionatet men inte den.


Hann hem o vända, jag o mamma skulle åka o köpa lite julklappar. Fick en del saker köpta vilket var bra, blev nöjd och tror det komemr bli bra. Ska ta en till vända imorrn med Rasmus o en vända på söndag med Alex o Ida. Köpte även en bok till mig själv eftersom jag hade ett presentkort på akademibokhandeln. Längtat efter den boken väääldigt länge så nu är jag glad att äntligen ha köpt den.


Imorn blir det mer bloggning på förmiddagen, jag börjar nämligen 10. Skön dag, vi ska ha typ halv mentorsdag halv städdag. Sen slutar vi runt 1-2. Hörs senare, puss Emilie.


 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards