ponimuppar

Alla inlägg den 26 december 2013

Av Ponni Muppar - 26 december 2013 12:30

Bloggningen här under de senaste dagarna har inte varit den bästa precis. Haha. Kan skriva lite om vad jag har gjort. I tisdags var det ju julafton. Vi var hemma, åkte inte iväg nånstans. Ingen släkt här heller, så vi var själva. Det är mysigt när släktingar kommer hit men ibland är det skönt att bara vara familjen också.


Igår var jag i stallet, mysig onsdag enligt mig. Ska dit idag också, snart. Men hans andra skötare är ju bortresta över jul o nyår så jag är själv att ta hand om honom. Det är ju mysigt men har sina nackdelar. Jag var ju där i lördags o skötte, men skurade inte då. Senaste gången jag skurade var i onsdags förra veckan. Hans box var därför väldigt smutsig igår. Tog mer än en timme att skura hela boxen :( Suck. Jag hatar att skura. Men vad gör man inte för att lilla prinsen ska ha de fint. Fick byta vatten 3 gånger. Hade blivit fler men orkade inte byta haha.


På kvällen igår så kom våra kusiner hem till oss. Alltid kul. Planerna för idag är stallet, sen på kvällen ska jag till Jossan. Några till ska oxå dit, Alex oxå tror jag. Uppdaterar mer i stallet om jag hinner, puss Emilie.


   

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards