ponimuppar

Alla inlägg den 20 december 2013

Av Ponni Muppar - 20 december 2013 19:53

Av Ponni Muppar - 20 december 2013 16:36

Kom hem nyss, fick lite saker köpta. Ramlade i trappan så det kom smoothie över hela mina händer o jacka. Sen ramlade jag ner för halva trappan. Det gick hål i mina byxor :( Det var mina favoriter, fast dom går att ha ändå så dom är inte helt förstörda. Slog i båda knäna och smalbenet, jag som redan har problem med knäna. Aja, ska snart till stallet för att gå på skötarmöte.


Tänkte skirva ett inlägg om hur 2013 har varit, lite höjdpunkter och saker som har varit mindre bra. Eftersom året snart är slut känns det som en passande grej, men den kommer i så fall inte upp förräns nästa vecka. Mer update ikväll, puss Emilie.

 

Av Ponni Muppar - 20 december 2013 08:19

Fredag, äntligen fredag idag! Längtat så. Idag är det sista skoldagen 2013 för mig, eller kan väl inte kalla det för riktig skoldag men jag är ju i skolan.


Idag slutar jag tidigt, tror jag ska direkt efter det för att handla med Rasmus. Skötarmöte vid 5 är det också. Sen ska jag fixa klart med några presenter. Det är vad som står på schemat idag.


Är det bara jag som har svårt att hitta den där julkänslan när det inte är någon snö på marken? Snö är liksom ett måste, känns inte som riktig jul annars. När man tittar ut genom fönstret tänker man ju typ att det är vår och inte vinter. Hahah ibland är jag verkligen bra på att bara byta ämne helt sådär, men vi hörs lite senare. Puss Emilie


 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards