ponimuppar

Direktlänk till inlägg 29 december 2013

Uppdatering!

Av Ponni Muppar - 29 december 2013 14:18

Ja du? Nu har jag typ inte bloggat på flera dagar! Typ 2 veckor! Opps! Hehe men jag har haft väldigt mycket att göra.
Men den här veckan har det hänt massor! Har fått i julklapp massor av hästsaker! Bland annat barbacka jord. Det är en jord man har runt hästens mage som man kan sätta på stigbyglar på så man rider barbacka fast med stigbyglar! Den fick jag ett tömkörs sätt! Tömkör är att man typ kör fast man inte har en vagn efter! Men sen fick jag oxå filmen om One Direction; This is us! Och sen en bok! Jag e så nöjd. Och av Emilie fick jag One Directions parfym och en jätte fin bild på oss från massa olika ridläger och ett jätte fint kort. Sen av Ida fick jag body shop grejer. Man blir ju bara för glad! Men sen fick jag massa fler grejer som jag inte orkar skriva. Haha

Har gått klart en kurs. Det va en dressyr kurs för Lena. Jag hade champion båda gångerna och det va så roligt. Det gick super på fredagen men på lördagen gick det inte lika bra. Men jag e nöjd! Men ja jag kommer att skriva mer hur det gick en annan dag/ikväll. Sen kommer det bilder när jag hoppar. Har önskat champion och Dion! Hoppas på Dion eftersom att jag hade champion den här gången!
Men massa jul kramar från Alex

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ponni Muppar - 27 oktober 2014 18:00


Nu har ju äntligen höstlovet börjat. Sjutk härligt enligt mig. Men det är nog många som tycker det!  Men i alla fall de här veckan kommer bli grym! Det har jag redan bestämt. Eller det är nog bara för att jag ska vara med så många den här veckan!  ...

Av Ponni Muppar - 27 oktober 2014 15:36


Nu har precis tåget mot Stockholm börjat rulla. Har tillbringat helgen i Göteborg. Så sjukt roligt helg med mycket shopping. Har varit inne i Nordstan varje dag   Så nu sitter jag på väg hem och det ska bli sjukt skönt att komma hem men jag har ju ...

Av Ponni Muppar - 24 oktober 2014 08:30

Igår red jag på Brady. Det var jätte roligt. Det gick sådär. Fick rida honom med graman för första gången. Är van att han har en inspänning som håller hans huvud nere så att jag bara kan jobba ner hans huvud. Men igår hade jag bara gramanen och då ka...

Av Ponni Muppar - 19 oktober 2014 19:45


Nu e det snart hörstlov. Ska bli så sjukt skönt att få lov.  Under lovet ska jag försöka att rida så mycket som möjligt har 5 igen ridningar som jag måste ha gjort innan 1 november. Kommer nog bara kunna rida typ 3 gånger men hoppas på mer.  I ti...

Av Ponni Muppar - 15 oktober 2014 16:58


Vad länge sedan det var som jag bloggade. Skäms nästan   Men det har liksom varit mycket nu. Jag har i alla fall haft mycket i skolan det är därför. Men hoppas på en förbättring NU!  Jag och Emilie ska i ala fall försöka ta tag i bloggen lite mer! ...

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards