ponimuppar

Alla inlägg under maj 2013

Av Ponni Muppar - 16 maj 2013 22:17

Går o lägger mig snart, börjar tidigt imorrn med gympa. Förlåt för dålig uppdatering idag men har inte hunnit eller orkat. Jag har oftast fullt upp hela tiden så när det blir nån lucka så slappar jag. Ska skriva lite tidsinställda till imorrn så att det kommer lite inlägg. Var i stallet idag, kul att träffa min prins. Mockade o skurade boxen så att det blev fint. Han gick lektion när jag var där så kunde inte borsta. Godnatt!


//Emilie

 

En bild från vårat bildprojekt, kommer upp mer snart.

Av Ponni Muppar - 15 maj 2013 19:04

//Emilie

Av Ponni Muppar - 15 maj 2013 12:00

Här kommer 5 saker ni inte visste om mig:


  • Jag har spelat basket i 6 år och ridit i typ 10 år (de första åren räknas inte riktigt, bara halvt)
  • Förutom engelska läser jag kinesiska
  • Min favorit på grönan är fritt-fall
  • Jag har växt upp med katter o vi har haft det innan jag föddes
  • CHOKLAD är bäst, speciellt med kokos

Inte så jätteintressant men något iaf, nu vet ni lite mer om mig.


//Emilie

     

Av Ponni Muppar - 15 maj 2013 10:43

Se inte hunnit blogga för jag inte har orkat och sen har jag gjort annat! Men i måndags så var jag i skogen med min matte no klass och gjorde soppa. Det va ganska roligt men jag blev ganska trött efter det. När jag kom hem så var jag hemma ett tag sen fick jag till tåget för att åka till mamma för hon skulle träna hund och då fick jag följa med för pappa va borta!
Igår så var jag i stan med Saga Hampus och Eric hela dagen! Vi va vid stadshuset, rådhuset, Katarina kyrka och Karl X||: S torg. Det va väldigt kallat på morgonen men sen blev det lite varmare!
Men nu sitter jag i skolan och äter. Vi satt och skrev om va vi gjorde igår men nu efter maten ska vi redovisa det som vi har skrivit!
//Alexandra
Bild 1: Hobbe i måndags
Bild 2: När Hobbe badar!!

Av Ponni Muppar - 14 maj 2013 22:39

Ska gå och lägga mig snart, tänkte bara blogga lite först. Träningen idag gick bra, vi övade lite allt möjligt. Mest skott och olika anfallsvarianter. Alltid kul att öva skott för det kan man göra nästan var som helst och till o med utan korg! Ska skriva lite tidsinställda tills imorrn :)


Imorrn blir det ju skola, har sovmorgon o börjar 9.10 Skönt! Efter skolan ska jag till stallet, drar hem först och åker 15.00 om jag ska åka buss annars åker jag typ 15.45 Hoppas att jag o Alex kan blogga mkt tillsammans imorrn, vet inte hur länge hon stannar men något inlägg blir det nog. Hoppning imorrn på lektionen, tagga! Sen kommer morfar oxå, ska bli kul att träffa honom. Godnatt o sov sött.

//Emilie

 

Av Ponni Muppar - 14 maj 2013 17:27

Hann inte blogga imorse för det blev lite stressigt. Men iaf så fick vi sluta 1 timme tidigare än vi skulle ha gjort. Vi hade en föreläsning om operation dagsverke och istället för att ha musik o bild efter det som vi skulle ha haft så sa våra lärare att vi fick sluta, wihuuuu! Men jag har bara slappat idag. Skulle göra läxor men orkar inte, gör det imorrn o på torsdag istället. Fredag oxå kanske. Jag hade ju redovisning idag, nervös kan jag bara säga. Men när jag väl hade börjat tyckte jag att det gick ganska bra så efter när jag hade gjort det kändes det bra.


Ska snart få skjuts till träningen. Imorrn tänkte jag försöka hålla uppdateringen bra. Men kan inte lova något eftersom att min morfar kommer till oss. Han bor i USA och vi träffar honom inte därför så ofta. Då kommer jag vara med honom. Sen är det ju hoppning imorrn, kul! Tror jag får Saturnuns om han går men vet inte. Nu ska jag plugga lite innan vi åker men vi hörs senare ikväll, Alex kommer kanske oxå blogga lite :)

//Emilie

Hej

Av Ponni Muppar - 13 maj 2013 16:06

Jag o Alex hade jättekul igår! Vi hoppade typ studsmatta hela dagen med vattenballonger. Vi blev lite blöta kan man säga... Men sen när jag kom hem hade jag ingen ork och visste inte vad jag skulle blogga om så det blev inget. Idag har jag bara varit i skolan. Trött efter helgen. Nu är det maaaaassa läxor som väntar för jag hade tänkte göra läxor under helgen men det blev typ ingenting. Så nu måste hela min måndag gå åt till att göra läxor :( Men vi hörs lite senare, bloggar mellan pluggandet.


//Emilie

 


(igår la vi upp 3 bilder + text men bilderna kom aldrig upp. Det är därför det ser lite konstigt ut)

Av Ponni Muppar - 12 maj 2013 11:17

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards