ponimuppar

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Ponni Muppar - 1 januari 2014 18:43

Nu sitter man i soffan och tittar på sagan om ringen. Man är helt slut efter dagen. Fast än man inte har gjort nått idag. Men eftersom att jag är förkyld så e man helt slut. Hoppas på att få en bra natt så att man är pigg imorron när man ska upp sex för att gå på en hoppkurs och sen vara kvar i stallet till min ridning på kvällen. Kommer nog att sova lite i pentryt på dagen med Emilie! Haha ne men jag tror faktiskt det.
Men hoppas på att få en bra dag. Vet inte än vem jag har, det får jag se imorron! Hoppas på chmpion elr Dion!
Massa kramar Alex

Älskar den här minen på Louis! Haha

Av Ponni Muppar - 1 januari 2014 14:48

Första inlägget för mig på 2014! Idag kommer jag inte göra någonting, verkligen ingenting. Är jättetrött. Skulle ha träffat Alex men hon är ju förkyld så det gick inte. Men vi ses ju imorrn så det går lika bra det :) Hoppas ni hade en bra nyårsafton igår. Här kommer lite planer för resten av veckan:


Torsdag: Stallet tiiiidigt. Alex rider på morgonen så tänkte åka dit för att fota lite snäll som jag är. Ska ta bussen vid 8:09, har typ haft svårt att gå upp innan 11 nu på några dagar så vi får se hur det går haha. Stallet hela dagen sen tror jag.


Fredag: Alex har hoppkurs tidigt på morgonen då oxå, tror jag åker dit tidigt på fredag också. Vet inte hur länge jag stannar i stallet sen. Lite osäker på hur det blir på fredag men uppdaterar er om det när jag vet.


Lördag: RIDNING!!! YEY! Har vilat mina fingrar väldigt länge nu för att det ska hålla när jag väl börjar träna igen. Nu har jag typ inte ont längre, bara lite ibland. Men det kommer nog hålla, det måste hålla. Ridningen drar igång på torsdag, men min lektion är ju inte förräns på lördag så jag tänkte prova rida då får att se hur det går med fingret. Längtar verkligen till lördag för det var så länge sen jag satt på hästryggen. Om ridningen sen går bra kan jag ju vara med o träna oxå vilket är en super duper bonus.


Söndag: Vet inte riktigt, får se hur det blir.

Av Ponni Muppar - 1 januari 2014 01:12

Jag tycker att jag har lyckats med en bra början på 2014. Det är att bli förkyld. Usch och fy. Det e inte roligt. Tack vare min snälla pappa som smittar en när man ska gå en hoppkurs för Lena. Kan typ inte bli värre början på året. Då sitter man i soffan och dom andra i köket och diskuterar hur får låter och om dom låter annurlunda i Stockholm eller i Göteborg. Kan dom inte bli konstigare?! Ne men man sitter ju och skrattar åt hur dom beter sig! Haha men man skrattar definitivt inte att man e förkyld. Det e så himla jobbigt. Man e bara typ trött hela tiden. Usch
Ja men ändå massa kramar från mig och hoppas ni får ett bra år! Ett grej som jag ska försöka att hålla är att jag ska försöka att blogga mer!

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards