ponimuppar

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Ponni Muppar - 3 januari 2014 20:18

Hemma nu, hade jättekul i stan idag. Fick med mig en vit tröja som var mönstrad i ryggen. Även en mössa haha. Den kommer ni nog få se bilder på för jag o Alex köpte matchande så nu kan vi se ut som små tvillingar haha. Nä men dom kostade bara 30 kr på HM o var väldigt gulliga så vi slog till. Kommer inte ha den i skolan men i stallet typ.


Jag o Alex har skrattat jättemycket iaf. Ni vet vad man säger, skratt förlänger livet så det är ju bra :P


På morgonen idag fotade jag Alex när hon red, tycker det såg riktigt bra ut. Blev lite bättre bilder idag än det blev igår. Åhhh längtar tills imorrn då jag får rida på första gången på flera veckor. Har egentligen kunnat börja tidigare men jag har själv valt att ta det lugnt längre så att det inte läcker halvt så får jag vänta ännu längre sen för att jag startade för tidigt. Synd bara att inte Alex kommer till stallet. Puss Emilie


 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards