ponimuppar

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Ponni Muppar - 7 januari 2014 18:11

Ska åka till träningen snart. Hade kul hos Ellen idag. Vi har känt varandra sen ettan så det är några år. Men ångrar inte en enda sekund att vi är kompisar för hon är verkligen en bra kompis.

Får se hur det går på träningen idag. Har ju tappat konditionen rätt rejält så ska försöka jobba upp den igen. Ska försöka att inte köra tills jag kollapsar haha.

Planerna för imorrn är blandade roliga o mindre bra... Skolan börjar för mig :( har varit så sköt med lov. Kunna sova till 12 varje dag (tro mig, det har jag utnyttjat om nåt haha :P), åka till stallet när man vill, ingen stress över läxor eller prov. A ni hör ju, ska väl bli lite kul att träffa mina kompisar men längtar inte så mycket till nationella proven som kommer nu på vårterminen. Det som är brar att det är ridning o Alex kommer till stallet, tummen upp på det.

Hahah vilket blandat inlägg, jag bara skriver ibland o tänker inte på att början kanske ska hänga ihop med slutet. Men jaja, med dessa ord säger jag hejda för att åka till träningen, puss Emilie

Jag idag som hade gjort en panna i flätan... Hahah normalt verkligen

Av Ponni Muppar - 7 januari 2014 12:16

Idag är det första tisdagen på 2014. Har verkligen varit usel bloggning från mig i helgen haha. Ska försöka bli bättre men brukar ha fullt upp på helger så glömmer liksom bort. Hinner lägga in ett snabbt inlägg nu iaf. Ska över till en kompis efter att jag snabbt har slängt i mig lunch.


Hela dagen igår höll vi på med mitt rum, har varit ett typ av renoveringsprojekt i över ett år nu. Men jag är ju inte hemma så ofta o det är ju mitt rum, därför måste ju jag själv börja ta tag i det om jag ska ändra något. Nu har vi kommit igång o jag har en massa ideér, tror det kommer bli riktigt bra.


Ska skriva ett inlägg om ridningen i lördags, nöjd med passet verkligen. Känns som en bra start. Träning står på schemat ikväll också, längtat såå. Men känns verkligen att jag har tappat konditinen nu när jag inte har kunnat träna så mycket under jullovet. Ska försöka komma ikapp med den. Var ute i sprang i söndags med pappa men det gick inte så bra. Fick ont i knäna, kom inte igång med andningen heller. Men alla träningspass kan inte gå bra så det är bara att kämpa på. Hörs senare för nu måste jag skynda mig, puss Emilie.


 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards