ponimuppar

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Ponni Muppar - 18 januari 2014 19:08

SItter hemma för mig själv o lyssnar på musik på hög nivå haha. Rasmus har match så mamma åkte med honom dit. Pappa är inte hemma på hela helgen så här sitter jag. Rätt skönt att bara kunna vara själv ibland också, kunna tänka på allt o inget.


Igår hade vi så himla roligt. Sen satt vi o snacka en maaassa på kvällen, i några timmar haha. Men kändes som att det behövdes. Hoppas vi alla kan träffas snart igen. Vi får försöka hitta något datum.


Red Darco idag på lektionen, direkt när jag såg att han gick sa jag till Alex att jag ville ha Darco. Har inte ridit honom på länge o tycker verkligen om att rida honom. Så det var kul att få honom. Rätt nöjd med passet, vi övade på sitsen. Kommer inlägg om det imorrn.


Har bara en sista sak o säga o det är att Tolliver är verkligen världens bästa o gulligaste. Jag stog o skurade hans box, hade typ fällt undan halva gallret på boxdörren för att kunna skura där. Så han stog med huvudet där o kikade ut i stallgången. Tog tyvärr ingen bild för min mobil hade typ 3% men han såg väldigt söt ut kan jag säga. Iaf så gick jag över till Evita för Alex ville något, då sätter han ut huvudet i luckan igen o skjuter örenen framåt o tittar rakt på mig. Såg ut som att han undrade vart jag tog vägen o ville att jag skulle komma tillbaka. Sååå söt, sen blev han jätteglad när jag kom tillbaka o kunde gosa med honom. Det var det jag ville säga haha, uppdaterar lite senare idag eller imorrn. Puss Emilie.


 

Av Ponni Muppar - 18 januari 2014 11:23

Nu sitter vi och pratar massor. Har ju haft sleepover hos mig (Alex). Har varit så himla mysigt. Vi satt uppe typ hela natten och bara pratade om allt som hänt. Det va så mysigt. Jag fick massa jätte fina grejer. Två body butter en passions frukt och en mango. Fick passions shower gel och ett present kort. Fick oxå ett presentkort på Cdon.com. Haha det är nog bara jag som är seg men jag visste inte riktigt va det va. Hehe men nu vet jag det som tur är. Haha.
Snart ska vi till stallet och sköta och såklart rida. Hoppas ni får en bra lördag, puss Emilie o Alex

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards