ponimuppar

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Ponni Muppar - 16 januari 2014 22:00

Håller på att uppdatera min telefon haha. Lite efter, men hatar verkligen iOS 7, tycker det är fult så ville inte uppdatera först. Sen så ville jag inte uppdatera för hörde från några att bilderna och appar försvann så väntade tills jag hade laddat över mina bilder. Det tar jättelång tid så tänkte att jag kunde uppdatera här lite medans.


Träningen idag gick bra, vi övade mycket på press. Vi har precis börjat med det så övning behövs kan jag säga haha. Men tyckte att träningen gick bra, vi har inte övat försvar på träningarna på hur länge som helst känns det som. Är alltid kul med variation o jag tycker om att spela försvar.


Imorrn är planerna skolan som vanligt på dagen. Sen på kvällen blir det party hos Alex haha. Kommer bli skiitkul, längtar så. På lördagen är det stall o ridning. Söndag är det match, åååå så taggad på det. Vi möter Södertälje vit o vi vann ganska stort mot dom sist, vi ska inte underskatta dom men tror vi har en väldigt stor chans att ta hem den matchen :D


Puss Emilie


 

Gammal bild :P

Av Ponni Muppar - 16 januari 2014 08:03

Igår fyllde jag 15! Jag fattar inte vart tiden har försvunnit. Jag va liksom nyss tio! Haha jag kommer i alla fall ihåg när jag fyllde tio då man ba åh jag fyller två siffrigt. Men det va liksom 5 år sen! Jag fick as bra presenter! En One direction skal och en av deras böcker! Örhängen, sånna med en typ stor vit/silvrig pärla! En body butter från body shop, en grön hollister hoodtröja! Jätte bra saker!

Idag ska man rida. Hoppas på champion men kommer säkert att få Sandor! Men han e så rolig! Kommer nog mer ikväll elr imorron om hur det gick!

I måndags red jag på Izabel och det va såklart roligt! Men jag red mad en barbacka jord som e jätte roligt en så svårt. Hon blev ganska sur på mig några gånger en gång höll jag på att flyga av när hon bocka och sparka bakut! Haha ne men det gick bra!

Kramisar Alex

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards