ponimuppar

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Ponni Muppar - 23 januari 2014 21:27

Matchen gick bra tycker jag, mitt lag var bara 7 spelare så vi blev rätt trötta mot slutet. Men tyckte vi spelade bra ändå. Ibland i anfallet blev vi lite hastigt och vi stressade igenom allt. Försvaret var bra, jag kände mig nöjd över min insats. Många var väldigt negativa och trötta idag så jag försökte vara positiva och peppa alla.


Imorrn då, slutar 13.00 eller några minuter innan det. Den här veckan har verkligen varit chill. Jag menar, i tisdags gick jag från 9.40 - 12.45 Igår och idag gick jag från 8.00 - 12.00 Vi borde ha utvecklingssamtals-veckor lite oftare tycker jag hahah. Efter skolan ska jag med en kompis för att hjälpa henne att fixa prao. Sen hem, plugga lite om jag orkar. Skötargala som börjar 17.30, blir min fjärde tror jag. Tiden går fort.


Ska göra klart det sista med läxorna tills imorrn, puss Emilie.


 

Av Ponni Muppar - 23 januari 2014 15:02

Ikväll är det träningsmatch för mig. Åhh är så taggad, det är mot min lillebrors lag. Dom är duktiga så det blir kul.

Tittade på film när jag kom hem från skolan idag, mysigt. Synd att jag inte har tid för det oftare. Men nu blir det plugg som måste göras till imorrn innan jag tar bussen till matchen.

Ville bara säga att jag har laddat över alla mina bilder från mobilen till datorn så snart kommer det nog upp lite nya bilder. Det är lite bilder från i somras o lite annat. Här får ni en bild på mig o Alex så länge, puss Emilie

Av Ponni Muppar - 23 januari 2014 13:07

Igår va man i stallet och det var hur mysigt som helst. Det va skötarmöte och jag kom direkt dit vilket va lite synd för jag ville träffa Emilie mer än vad jag gjorde. Men jag kommere träffa henne imorro i stallet. Jag och Emilie ska på skötargala då. Ska bli jätte roligt. Men vi e så himla många skötare nu. Typ 50 elr mer. När vi började var det typ 20! Haha. 


Idag blir det ridning för min del och hoppas på att få nån annan än Sandor. Han e rolig men nu har jag ridit honom hur mycke som helst! 

Kramisar Alex

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards