ponimuppar

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Ponni Muppar - 21 januari 2014 22:07

Här kommer lite planer för veckan!


Onsdag: Slutar vid 12.10 tror jag. Eller 1, vi har halvdagar hela veckan p.g.a utvecklingssamtal. Men lektionen vi har innan 1 börjar 12.50 så känns inte så trovärdigt att vi kommer ha den. Hem o plugga engelska o SO en massa. Sen blir det stallet för ridlektion o skötarmöte efter det. Kommer inte hinna sköta så mycket men lite iaf :)


Torsdag: Slutar 11.55 tror jag, klagar inte. Sen blir det hem o plugga. Träningsmatch mot min lillebrorsas lag istället för vanlig träning. Måste därför åka lite tidigare men kommer bli skitkul verkligen!


Fredag: Skötargala, det är som en middag för alla skötare. Man får rösta i några kategorier så det delas ut några priser sen delas det ut årets skötare men det kan man inte rösta på. Kommer bli kul.


Lördag: Ridlektion o skötning. Stallet all day som vanligt. Tror inte att det är några speciella planer för kvällen. Ja juste, ska på öppet hus på Rudbeck oxå. Vet att det är en bra skola men är inte så säker på ifall jag vill gå där, tänkte iaf att det är bra att besöka skolan för att se hur det är.


Söndag: Plugga, massa :( Vet inte riktigt om det är några planer. Vi hade ingen match, kanske träffar någon kompis.


Det är hur min vecka ser ut, förlåt att jag inte har uppdaterat något under dagen men har inte haft tid. Har varit med Ida o vi hade jätteroligt som vanligt haha. Ska lägga mig snart, hörs mer imorrn. Puss Emilie.


 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards