ponimuppar

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Ponni Muppar - 14 januari 2014 22:00

Tjolahopp, ett träningspass avklarat nu. Gick väl lite blandat. Början av träningen gick helt ok, sen körde vi match andra halvan. Gick okej vissa delar. Mitt lag kämpade på bra tycker jag. Men våra träningar kan vara lite flamsiga ibland o jag blir lite sur på folk som inte tar träningarna på allvar. Det är trots allt frivilligt så om man ska snacka bort träningarna kan man lika gärna stanna hemma. Visst, jag är inte dödsallvarlig hela tiden men jag stör inte andra iaf.


Blev lite sur av den anledningen. Hoppas att träningen på torsdag blir bättre.


Gonatt nu alla läsare, ska inte lägga mig än men snart för jag är jättetrött. Tagga ridlektion imorrn! Undrar vem jag får. Puss Emilie. Imorrn fyller bästaste Alex år!!!! :D Då blir det party haha.


 

Av Ponni Muppar - 14 januari 2014 15:55

Snön kom liksom förra veckan, känns lite sent för mig haha. Det ska ju vara snö på julafton o nyår, sen börja försvinna nån gång mellan januari o februari. Inte komma i januari. Det är jättekallt när jag går hem från skolan. Sånna här dagar önskar man att man bodde i något varmt land. Fast det är ju rätt mysigt med snö ändå, lite blandade åsikter. Att komma in kall, göra en kopp varm choklad o mysa framför en bra film invirad i en filt är svårt att slå. Så lite mysigt är det ändå. Sånt man får tåla när man bor i Sverige haha.


Skolan idag var helt ok, jag började 9.40 så gick upp strax innan 9. Tar 5 min för mig att gå till skolan så behöver inte gå upp jättetidigt för att hinna med någon buss vilket är väldigt skönt. Sen hade vi en lektin o lunch efter det. Slöjd, SO o språk. Tycker om alla de ämnena så det var inte en jättejobbig dag.


Nu ska jag sätta mig o göra lite läxor, tagga för träning ikväll. Hoppas ni har en bra tisdag. Puss Emilie.


 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards