ponimuppar

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Ponni Muppar - 2 januari 2014 21:11

Ställde klockan på 7.15 för att gå upp o åka till stallet tidigt. Var där vid 8.40 typ, Alex hade ju hoppkurs med Champion. Fotade därför, haha är inte så bra på att fota men något bra kort ska det väl bli. De kommer antagligen upp här när Alex har laddat över alla bilder till kameran. Bilderna från Horse Show är också kvar på kameran hehe.


Så jag var i stallet hela dagen idag. Riktigt mysigt faktiskt. I stallet känns det som att tiden står still, man får tid att andas, slipper stresa o allt får ta den tid det tar. Älskar att komma från en stressig skoldag med massa läxor, prov o andra uppgifter direkt till stallet o rida. Jag kan lixom slappna av, slippa tänka på skolan ett tag. Bara stå o borsta när det är helt tyst i stallet, det känns som nuet och man tänker inte hela tiden på det som kommer hända. Saker man måste göra när man kommer hem. Man myser bara för stunden. Älskar den känslan verkligen. Hahah lite sådär random tankar på en torsdag.


Planerna för imorrn är stallet på morgonen som idag. Fota när Alex rider. Vi stannet till nån gång runt 12, sen blir vi hämtade o åker hem till mig. Är hemma hos mig ett tag. Åker sen vidare in till stan med mamma på eftermiddagen. Jag o Alex ska gå runt lite där, fika o shoppa typ. Blir jättemysigt. Låter som en bra fredag enligt mig. I helgen ska jag bara vara i stallet, heeeela helgen lång. Njuta av det sista som är kvar av lovet innan skolan börjar. Hörs mer imorrn. puss Emilie


 

Min ängel <3 Tur att jag hittade dig.

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards