ponimuppar

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Ponni Muppar - 20 januari 2014 14:01

Vi vann matchen igår vilket var väldigt kul! Det var en ganska stor vinst med 16-55 till oss. Jag är väldigt nöjd med min insats, gjorde många bra saker och hade verkligen kul på planen. Vågade skjuta en del vilket var bra för jag satte nåt skott, man kan ju inte bli bättre om man aldrig försöker.


Lyssnar på Don't forget where you belong just nu. Älskar alla låtar från deras nya skiva. Idag ska jag plugga en massa SO, även fixa pass. Får hoppas att jag inte ser ut som ett troll men aa vi får väl se hur det går med den saken..haha.


Igår var jag, mamma o hennes kompis o provred en häst. Hästen var verkligen superfin, vi får se hur det blir med den, det är ju mycket som ska funka för att kunna ha häst. Superkul att rida var den.


Slutar 1 hela veckan för det är utvecklingssamtal o det är såå skönt. Imorrn har jag bara två lektioner, går från 9.40 - 12-50. Har inte så mycket mer att berätta för stunden så vi hörs senare, puss Emilie.


 

Av Ponni Muppar - 20 januari 2014 08:19

Helgen har verkligen varit helt fantastisk! Har haft fest hela helgen. Börjar me alla kompisar. Okej det har vi redan berättat om men jag tyckte det va så himla mysigt. Pratade typ hela natten. Bäddade sängen vid 02.00, då på natten och sen somna vi vid typ 4.00 Asså så rolig kväll har jag inte haft på länge.
Fick massor av jätte fina presenter. De flesta hade köpt från Body shop. Fast det va typ det ända jag önskade mig! Under att jag har fyllt år jag jag fått lukterna Jordgubb, Passionsfrukt, Mango, och en som jag inte kommer ihåg va den heter, men den luktar så himla gott. I lördags så hade vi för vänner. Dom stanna typ till 2 så man va ju lite trött efter fredagen. Om man tänker att vi gick och la oss 4 och gick upp kvart över 9! Haha men i alla fall va det jätte roligt på lördagen. På söndagen sov jag till tolv och sen kom alla gäster vid 13.00 haha lite stressigt! Men den dan va oxå fantastisk. Fast fick plugga lite på kvällen men va gör det när man haft en fantastisk helg!
Men skriver om hur det gick i lördags ikväll! Ska till Izabel idag så kan bli imorron oxå!

Kramisar Alex

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards