ponimuppar

Alla inlägg under oktober 2013

Av Ponni Muppar - 12 oktober 2013 20:15

Idag sitter jag själv i soffan. Mamma och pappa är på fest och jag hann inte riktigt fråga om nån ville komma över. Men det är mysigt ändå. Jag har i alla fall godis så det är ganska okej!

Av Ponni Muppar - 12 oktober 2013 20:10

Haha missbildad geléhallon!

Av Ponni Muppar - 12 oktober 2013 17:28

Sitter o väntar på att bli hämtad från stallet. Matchen blev inställd idag för det andra laget drog sig ur :( Kunde vara mer i stallet då i alla fall. Red min finaste, bästaste, underbaraste prins idag <3 Gick ganska bra. Städdag imorrn i stallet + en massa plugg :/ Några kompisar fråga om jag ville följa med till stan, tror inte jag kan men får se. Vi hörs mer senare ikväll, puss Emilie.

Av Ponni Muppar - 12 oktober 2013 09:54

Våran blev inställd. Hejar på Rasmus nu!

<3

Av Ponni Muppar - 11 oktober 2013 22:24

Det är helt fantastisk vad tiden går fort när man har roligt. Nu har jag varit medryttare på dig i 4 månader. Det känns som att jag har träffat dig typ 4 gånger. Jag är lyckligt lottad att få vara din medryttare. Du har varit helt fantastisk för jag har utvecklats så sjukt mycket med dig. Det känns bara bättre och bättre när jag sitter på din rygg. Älskar dig min fina häst!

Av Ponni Muppar - 11 oktober 2013 21:31

Nu e jag trött. Vill gå och lägga mig men man måste ju vara uppe ett tag e det ändå är helg. Nä men jag tror att jag ska gå och lägga mig efter att Idol är slut. Ska åka till stallet imorron typ vid lunch. Hoppas på att få Brady eller Dion. Kommer säkert få Brady.

Idag red jag ju Izabel, det va så roligt. Jag känner mig faktiskt riktigt nöjd. Jag övade på att få fram henne riktigt ordentligt. Ibland kan hon vara lite seg så att övade på att få fram henne med små hjälper. Det gick bra. Hon blev faktiskt pigg så det hjälpte som tur va!

Av Ponni Muppar - 11 oktober 2013 21:22

Gick ju inte så bra att springa idag, men det kan inte gå super varje gång. Då lär man ju sig aldrig! Dessutom kan jag vara nöjd över hur bra det gick på orienteringen. Jag kan inte göra så mycket åt mitt knä. Fick lite stressigt när jag kom hem för jag hade 30 min på mig att duscha, torka håret o sånt. Men jag hann till bussen. Vi hade kul på stinsen, fick med mig en jättemysig tröja hem + några nitar till skorna, kommer antagligen behöva köpa fler men det är bättre att börja med få så att jag vet mer hur det kommer se ut.


Träningen igår gick inte heller så bra, vi har övat på typ samma saker i flera veckor nu. Jag tycker det börjar bli lite tråkigt, även om det inte är exakt likadana övningar. Det är ändå samma princip o nästan samma rörelser. Det blir säkert bättre imorrn på matchen. Tror vi ska spela mot Södertälje, men är inte säker. Vi hörs mer imorrn. Puss Emilie


 

Av Ponni Muppar - 11 oktober 2013 16:18

Sitter på bussen mot Izabel. E nästan framme. Idag ska jag rida dressyr, tror att jag ska lägga ut nån bom och rida över! Idag har varit en väldigt mysig dag. Har inte gjort så mycket. Fick fika på sista lektionen av våran lärare för hon tycker att vi är de bästa elverna!

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards