ponimuppar

Alla inlägg under oktober 2013

Nuu

Av Ponni Muppar - 14 oktober 2013 19:33

Hej på er gått folk!

Nu sitter jag i min säng och ska börja städa mitt rum men det e såååå tråkigt. Så därför bloggar jag i stället. Kanske inte det bästa för mamma och pappa men för er är det bäst! Men idag har jag inte gjort så mycket. Hade redovisning i franskan. Det gick bättre än förväntat. Jag är hyfsat nöjd. Men jag känner att jag kunde ha gjort lite bättre. Men jag är inte jätte bra men det kändes bra. Sen har det inte varit något speciellt. När jag kom hem så var jag med en kompis som heter Hanna. Hon e en super snäll person. Vi har inte varit med varandra på evigheter. Så det var roligt att träffa henne igen. När hon gick hem så satte jag mig med franska läxan. Den är inte jätte jobbig, man ska hitta en fransk låt och skriva vad den heter och vad den andlar om. 

 

Go'natt på er

Kramisar Alex 

Av Ponni Muppar - 14 oktober 2013 16:24

Ska plugag nu, oväntat haha. Har typ inte gjort något idag, helt vanlig skoldag. Men nu är det inte alls långt kvar till höstlovet. Den här veckan + nästa. Men i min skola har vi elevens val nästa vecka onsdag, torsdag och fredag så det blir inte vanliga lektioner. Då brukar man oftast göra en massa andra saker. Lyssnar på little things med one direction nu. Måste gå nu men vi hörs senare, puss Emilie.


   

Av Ponni Muppar - 14 oktober 2013 11:50

När jag vaknade idag var jag så himla trött. Orkade knappt gå upp. Men tillslut kom jag upp ut den varma Goa sängen. Jag åt frukost och åkte till skolan. Nu sitter jag och väntar på att lektionen ska börja.

Kramisar Alex

Av Ponni Muppar - 14 oktober 2013 11:48

Igår va jag och Emilie på städdag. Det är roligt, men ändå tråkigt. Jag och Emilie städade på väldigt bra (tycker vi). Men vi städade hinderförrådet, asså hur mycket torv kan det komma in dit?? Sen städade vi fönstren i gödselrummet. Men vi flummade som sagt en hel del. Tror att vi flummade i 2 timmar i streck. Emilie ritade på min han och jag på henne. Det blev super fint! Host host

Av Ponni Muppar - 13 oktober 2013 19:16

Var i stallet till kvart i 2. Jag o Alex städade på riktigt bra tycker jag, vi flummade en del vid lunch bara haha. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, kunde inte följa med till stan :( men det kommer fler gånger. Nu sitter jag o pluggar matte, ska snart börja med nästa läxa, har inget planerat imorrn. Har inget att skriva om, vet inte om det blir så bra uppdatering imorrn, eftersom det är pluggdag för mig. Här kommer lite random bilder iaf:


                           

Av Ponni Muppar - 13 oktober 2013 11:01

Av Ponni Muppar - 13 oktober 2013 09:40

Av Ponni Muppar - 12 oktober 2013 20:18

För ett tag sen så red jag Brady. Jag red ju honom idag oxå men så hoppade jag honom. Så här kommer lite bilder!

Han e såååå fiiiiin!

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards