ponimuppar

Alla inlägg under oktober 2013

Av Ponni Muppar - 20 oktober 2013 15:41

Har precis varit ledare på knattelektionen. Fick leda Tolliver så det var bra <3 åkte direkt från matchen till stallet. Gick bra på matchen, skriver ett bättre inlägg när jag kommer hem om den. Väntar på att bli hämtad nu. Vi hörs senare, puss Emilie

Av Ponni Muppar - 19 oktober 2013 12:42

Var på Rasmus match imorse, den började 9 så gick upp tidigt. Sen åkte vi vidare. När vi kom hem så cyklade jag med när pappa sprang. Bra att träna lite extra inför matchen som är imorrn. Nu ska jag inte göra något speciellt. Hoppas ni har en bra lördag för det har jag. Puss Emilie.

       

Av Ponni Muppar - 19 oktober 2013 10:35

Av Ponni Muppar - 19 oktober 2013 08:22

Uppe tidigt för at titta på match. Ska inte till stallet idag eftersom att det är teori :( Alex ska inte dit o jag vet inte när det stänger eller nåt sånt, det brukar va rätt tomt där under teoridagarna eftersom det inte är någon ridning. Hörs senare, puss Emilie

Av Ponni Muppar - 18 oktober 2013 15:30

 

Av Ponni Muppar - 18 oktober 2013 12:52

Nu sitter jag på lektion. Det är inte jätte roligt. Håller på med U länder som vi gjort ett tag. Jag e klar med allt och det känns väldigt bra, för det är inlämning idag. Idag ska jag inte göra så mycket. Jag kommer inte att åka til Izabel för jag kommer att göra det imorron. Det ska bli roligt. Nästa vecka är sista veckan innan man får höstlov vilket ska bli jätte skönt. Nästa fredag ska jag åka till en kompis i Göteborg. Jag ska vara där till onsdagen på lovet. När jag kommer hem ska jag åka ut till stallet direkt för att rida med Emilie, äntligen är det nån som har avbokat. Efter ska jag och Emilie på spökövernattning. Det ska bli jätte roligt. Jag har längtat så mycket efter den dagen. Det e så himla roligt. Först får man titta på en skräckfilm. Vilket jag och Emilie inte brukar titta på. Efter får man lyssna på spökhistorier innan man går på spökrund. Jag kommer att skriva lite mer om vad jag ska göra på lovet! 

 

Kramisar Alex! 

Av Ponni Muppar - 18 oktober 2013 10:11

Har rast just nu. Snart ska min grupp in till nästa station som är fysik. Längtar tills jag kommer hem o kan krypa ner under täcket för att titta på nån bra film. Men det är kul att vara här oxå, lite omväxling från klassrummet o vanliga lektioner. Hörs sen, puss Emilie

Av Ponni Muppar - 17 oktober 2013 22:56

Trött, upp tidigt imorrn. Hinner nog inte uppdatera så mycket under dagen men blir inlägg när jag kommer hem. Ett om träningen kommer upp. Ska släcka nu o sova. Så gonatt!! Puss Emilie


 

Presentation


Roligt att ni har hittat in på våran blogg! Vi kommer skriva om hästar, ridning, basket och annat roligt. Hoppas ni stannar :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards